صفحه کنونی: مقالات تبلیغات چگونه تبلیغات موفق داشته باشیم؟

چگونه تبلیغات موفق داشته باشیم؟

چگونه تبلیغات موفق داشته باشیم؟

برای اینکه تبلیغات موفقی داشته باشید باید مجموعه ای از عوامل را در نظر بگیرید. در ادامه پارامترهایی که می تواند برای داشتن تبلیغات موفق به شما کمک کند توضیح داده خواهد شد.

- در سایت معتبر و پربازدید تبلیغ بدهید: یکی از پارامترهای مهم برای موفقیت در تبلیغات و تبلیغ اینترنتی این است که در سایت معتبر، پربازدید و پربیننده آگهی خودتان را ثبت کنید. اگر سایتی که آگهی خودتان را در آن درج می کنید بازدید بالایی نداشته باشد مانند این است که در بیابانی که هیچ شخصی از آن عبور نمی کند مغازه ای داشته باشید. کسی از شما خرید نمی کند. یکی از گزینه های خوب برای ثبت تبلیغات اینترنتی همین سایت سودایران است. سودایران بازدید بالایی دارد، گروه بندی کاملا متنوعی دارد و تمامی شهرهای ایران را پوشش داده است.

- تبلیغات در اینترنت را جدی بگیرید: اگر به صورت گذری و بدون جدی گرفتن این نوع تبلیغات فقط می خواهید امتحان کنید ببینید چه اتفاقی می افتد به احتمال زیاد نتیجه ای نخواهید گرفت. هر کاری اگر جدی گرفته نشود نتیجه نمی دهد. برای موفقیت در تبلیغات باید برای آن وقت بگذارید و آن را جدی بگیرید. مهم است که آگهی های خودتان را خوب بنویسید و برای نوشتن متن تبلیغ وقت بگذارید.
چگونه مشتری پیدا کنیم و خوب تبلیغ کنیم؟

- به آگهی های خودتان لینک بدهید: از شبکه های اجتماعی، فرومها و انجمن ها، از سایتها و وبلاگهای مختلف و یا از سایت و وبلاگ خودتان به آگهی های خودتان در همین سایت سودایران لینک بدهید. یکی از معیارهای گوگل برای اینکه آگهی های شما را در نتایج جستجوی خودش بالاتر نشان دهد این است که چه تعداد لینک به آن داده شده است.

- متن آگهی ها را منحصر به فرد بنویسید: کپی کاری هیچ وقت شما را به موفقیت نمی رساند. همانطور که گفته شد برای نوشتن آگهی های خودتان باید وقت بگذارید. اگر مضمون هم یکی باشد ولی با جملات متفاوتی نوشته شده باشد باز هم خوب است. به هر میزان توضیحات شما کاملتر باشد بهتر است.

- برای گوگل تبلیغات خودتان را بهینه کنید: عنوان آگهی باید کاملا متناسب با متن آن باشد. متن باید حداقل 300 کلمه باشد. در عنوان و متن تبلیغ خودتان مهمترین کلمات کلیدی خودتان را استفاده کنید. اگر مثلا در زمینه ثبت شرکت و رتبه بندی فعالیت دارید، در متن تبلیغ خودتان از کلمات و عبارتهایی مانند خرید و فروش رتبه،
رتبه بندی، خرید رتبه آماده، ثبت شرکت با بهترین قیمت و .... استفاده کنید. چگونه در آگهی اینترنتی موفق باشیم و بیشتر بفروشیم؟

- به مشتریان فکر کنید: در متن آگهی های خودتان بیشتر در باره مشتری حرف بزنید تا در باره شرکت و کسب و کار خودتان. حتی اگر بخشی از کار خودتان را توضیح می دهید در نهایت بنویسید که برای مشتریان چه فایده ای دارد. مزایای کالاها و خدمات خودتان و اینکه چه فوایدی برای مشتریان دارد را بنویسید.

- مداومت داشته باشید: نتیجه گرفتن از تبلیغات اینترنتی کمی به زمان نیاز دارد. برای موفقیت در این زمینه باید تعداد آگهی های زیادی را در طول زمان ثبت کنید. بنابراین مداومت داشته باشید و در نتیجه گرفتن عجله نکنید. در همین سایت سودایران آگهی های متعددی را ثبت کنید.

- روش های مختلف را امتحان کنید و بهترین روش را بیابید: از بین انواع روشهای مختلف تبلیغاتی (تبلیغ در اینترنت، روزنامه، تراکت، شبکه های اجتماعی و ....) بهترین روشی که برای کسب و کار شما بهترین نتیجه را دارد باید با سعی و خطا و امتحان کردن روشهای مختلف پیدا کنید. البته همانطور که می دانید تبلیغات اینترنتی بسیار گسترده است و هیچ گونه محدودیتی ندارد. در نتیجه برای ارائه هر نوع خدمات و محصولاتی و برای هر کسب و کاری این روش جواب می دهد.
بهترین متنهای تبلیغاتی

- برای تبلیغ هزینه کنید:  ثبت آگهی و تبلیغ در بسیاری از سایتها و از جمله در همین سایت (سودایران) کاملا رایگان است. برای اینکه آگهی شما بالاتر از آگهی های رایگان قرار گیرد و بیشتر در معرض دید کاربران باشد می توانید با پرداخت هزینه مناسب تبلیغ خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. البته ویژه کردن آگهی به تنهایی تضمین کننده موفقیت آن نیست و باید موارد قبلی را هم در نظر داشته باشید.

منبع: سودایران


بازدید: 1001
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-نحوه افزایش فروش-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات گوگل-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی درج آگهی رایگان-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-ثبت آگهی موثر-تبلیغات موثر در کسب و کار-درج تبلیغات موفق-تبلیغات برای افزایش فروش-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-جذب مشتری-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688