صفحه کنونی: مقالات تبلیغات چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟

چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟

چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟

اگر می خواهید تبلیغات موفقی داشته باشید و در اینترنت موثر و موفق تبلیغ کنید موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- برای پاسخ به سوال چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟ و حصول یک نتیجه عالی در تبلیغات اینترنتی در مرحله اول باید یک سایت پربازدید برای درج آگهی انتخاب نمائید. وب سایت حاضر (سودایران) برای ثبت آگهی و تبلیغات موفق در اینترنت بسیار مناسب است. از جمله مزایای ثبت آگهی رایگان اینترنتی در سایت سودایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-1- ثبت اگهی و تبلیغ در سایت سودایران کاملا رایگان است. تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه نموده و بازدهی آن را افزایش دهید. تنها هزینه ای که برای ثبت تبلیغ در سایت سودایران باید بپردازید زمانی است که برای درج آگهی اختصاص می دهید.

1-2- تعداد آگهی هایی که در سایت سودایران می توانید درج کنید نامحدود است. هر تعداد آگهی که مد نظر شما است می توانید به صورت رایگان درج کنید. در ضمن، هر چه تعداد آگهی های ثبت شده شما بیشتر باشد، احتمال جذب مشتری شما افزایش می یابد.

1-3- تعداد کاراکترهایی که در متن آگهی خودتان می توانید ثبت کنید هم محدودیت ندارد. به عبارت دیگر، هر تعداد جمله و کلمه که بخواهید می توانید به متن آگهی خودتان اختصاص دهید. در تبلیغات روزنامه و مجله تعداد کاراکترهای شما برای توضیح در باره کالا و خدماتتان محدود است.

1-4- در وب سایت حاضر برای هر آگهی 10 عکس می توانید ثبت نمائید. با ثبت 10 تصویر برای هر اگهی می توانید به صورت کامل کالا و خدمات خودتان را معرفی نمائید. البته اصراری بر ثبت 10 عکس وجود ندارد ولی به هر حال این امکان فراهم شده است و هر وقت صلاح دیدید می توانید از آن استفاده نمائید.

برای ثبت آگهی در وب سایت حاضر (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید. سایت سودایران تا مرداد 95 بیش از 70000 آگهی درج شده دارد. تعداد آگهی های ثبت شده در سایت سودایران روز به روزدر حال افزایش است. تا مهر 95 تعداد آگهی های ثبت شده در این وب سایت از 80000 آگهی هم بیشتر شده است.





2- اگر می خواهید تبلیغات موفقی داشته باشید، عنوان خوبی برای آگهی و تبلیغ خودتان انتخاب نمائید. عنوانی که کاربران را ترغیب کند بر روی آگهی و تبلیغات شما کلیک کنند. عنوان خوب به نتیجه گرفتن شما بسیار کمک می کند. عنوانی برای آگهی خودتان انتخاب کنید که کاربران از بین آگهی دیگر آگهی شما را انتخاب نموده و بر روی اگهی شما کلیک نمایند.



3- برای موفقیت در تبلیغ و تبلیغات قانون صفرم تبلیغات را رعایت کنید. در عصر حاضر به منظور ترغیب مصرف‌کننده برای تصمیم‌گیری خرید ملاک‌هایی مهم‌تر از ویژگی و مزایای محصول وجود دارد. امروزه مشتری بیشتر به ارزش‌ها، حس موجود و هماهنگی فروشنده و خریدار توجه می‌کند تا صرفا چند ویژگی لیست‌شده محصولات و در واقع مشتریان آنچه را می‌فروشید نمی‌خرند، بلکه آنچه را که هستید می‌خرند.

واقعیت امر این است که مشتریان کنونی، خیلی بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید مشغله کاری و فکری دارند، آنها وقت ندارند که بنشینند و ویژگی‌ها و مزایای محصول شما را با دیگر فروشنده‌ها مقایسه کنند. آنها به دنبال کسی می‌گردند که به او اعتماد کنند. قانون صفرم تبلیغات یعنی قانون صداقت محض. شاید تمام آنچه را که درمورد محصول‌تان وجود دارد در تبلیغات خود به مشتری نگویید، اما هر آنچه را می‌گویید باید بر پایه صداقت برای جذب اعتماد باشد. برای این منظور می‌توانید ۳ مرحله زیر را اجرا کنید :

•در تبلیغاتتان به مواردی اشاره کنید که مطمئن هستید مشتریانتان تجربه کرده‌اند.

•حقیقت را بگویید، حتی اگر باعث ناراحتی شود

•به مشتریان دقیقا همان تجربیاتی را ارائه دهید که به آنها قول داده‌اید



4- برای رونق کسب و کار، افزایش درامد و داشتن تبلیغات موفق، تا جایی که ممکن است، آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و در نتایج جستجوی خودشان این متن های تکراری را نمایش نمی دهند. پس اگر می خواهید آگهی های شما موثر، پربازده و مفید باشد، آگهی های جدید خودتان را از نو بنویسید. یا چند آگهی قبلی را با هم ترکیب کنید و یک آگهی جدید بسازید.



5- برای داشتن یک تبلیغات موفق سعی کنید مزایای کالا و خدمات خودتان را برای مشتریانتان توضیح دهید. به جای اینکه درباره خودتان حرف بزنید درباره مشتری حرف بزنید. بگوئید که استفاده از کالا و خدمات شما چه مزایایی برای مشتری دارد. چرا محصول شما بهترین گزینه برای مشتری است. با خرید کالا و خدمات شما مشتری چخ چیزهایی را بدست خواهد آورد. در عنوان آگهی و در متن آگهی بر روی مهمترین مزیت محصول و خدمات خودتان تاکید کنید. خصوصا عنوان آگهی بسیار مهم است. اگر عنوان آگهی را خوب بنویسید و کاری کنید که بر روی تبلیغ شما کلیک کنند نصف بیشتر مسیر را رفته اید. بهترین ویژگی محصول و خدمات خودتان که بیشترین فایده را برای مشتری دارد در عنوان آگهی بیاورید و آن را بولد کنید. در متن آگهی می توانید سایر مزایای کالا وخدمات خودتان را به صورت لیست ارائه دهید.

منبع: سودایران


بازدید: 1216
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات رایگان-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-نحوه افزایش فروش-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-تبلیغات برای افزایش فروش-جذب مشتری-ثبت آگهی موثر-تبلیغات موثر در کسب و کار-درج تبلیغات موفق-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688