صفحه کنونی: مقالات تبلیغات تبلیغات موفق از نظر گوگل برای افزایش فروش

تبلیغات موفق از نظر گوگل برای افزایش فروش

تبلیغات موفق از نظر گوگل برای افزایش فروش

در این بخش در رابطه با نحوه تبلیغات موفق از نظر گوگل برای افزایش فروش توضیحاتی ارائه می گردد. قبول کنید که در تبلیغات اینترنتی اگر گوگل را داشته باشید دیگر غم ندارید. تمام سایت های با اعتبار بالا اکثر بازدید خودشان را از گوگل می گیرند. البته خود گوگل هم دوست دارد سایت های معتبرتر را نمایش دهد تا رضایت کاربرانش را داشته باشد. در کنار این موارد، اگر شما برای عبارت های کلیدی مرتبط با خدمات و یا محصولات خودتان در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید حتما فروش خوبی هم خواهید داشت.



پیشنهاد ویژه سودایران: چگونه تبلیغات موفق داشته باشیم؟

تاثیر تبلیغات اینترنتی برای افزایش فروش: همانطور که می دانید تبلیغات اینترنتی برای افزایش فروش بسیار موثر است. ممکن است 3 یا 4 سال قبل تعداد کمتری از افراد اهمیت این موضوع را می دانستند و مثلا فقط در شهرهای بزرگ استفاده از این نوع تبلیغات رایج بود. اما در حال حاضر با در دست داشتن گوشی های هوشمند توسط همه ی افراد و با در اختیار داشتن اینترنت با سرعت مناسب و قیمت مناسب، معمولا همه ی افراد هر کالا و خدمات و یا هر نوع اطلاعاتی را بخواهند در اینترنت جستجو می کنند. بنابراین به عنوان یک امکان عالی باید از تبلیغات در اینترنت استفاده کنید. از طرفی به خاطر حجم زیاد اطلاعات موجود در اینترنت تقریبا همه ی افراد علاوه بر سایت های معروفی که می شناسند، برای پیدا کردن کالا و خدمات مورد نظرشان از موتورهای جستجو و در صدر آنها از گوگل استفاده می کنند. شما باید بدانید و بررسی کنید که مشتری های بالقوه شما اگر بخواهند کالا یا خدمات شما را خریداری کنند با چه عبارت یا عبارت هایی این جستجو را انجام می دهند و سعی کنید در سایت یا وبلاگ خودتان و یا در سایت های آگهی اینترنتی مانند همین سایت سودایران بر مبنای این عبارت های کلیدی محتوایی را تولید کنید که وقتی کاربران کالا و خدمات شما را جستجو می کنند به سمت سایت یا وبلاگ شما و یا به سمت آگهی های شما هدایت شوند. متخصصین سئو در این زمینه می توانند به شما کمک زیادی بکنند.



پیشنهاد می کنیم مقاله تبلیغات اینترنتی پربیننده با به خدمت گرفتن گوگل را هم حتما بخوانید.

نحوه انتخاب عبارت های کلیدی مناسب: به نظر می رسد از طریق یک مثال بهتر بتوان این نکته را توضیح داد. مثلا فرض کنید شما در زمینه خرید و فروش ویلا فعالیت دارید. عبارت هایی که می توانید به عنوان عبارت های کلیدی و مهم در آگهی های خودتان در این زمینه در نظر بگیرید مواردی مانند خرید ویلا در شمال، ویلای ساحلی در شمال ایران، ویلا ارزان جنگلی و .... است. می توانید این عبارت ها را در گوگل ترند با هم مقایسه کنید تا ببینید کدام مورد جستجوی بیشتری داشته است. در نهایت در اگهی های خودتان (عنوان آگهی و متن و کلمات کلیدی و ....) از این عبارت ها استفاده نمائید. این عبارت های مهم را در عنوان و متن آگهی خودتان جای دهید. در این مثال کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که خرید ویلا را در گوگل جستجو کنید و به پایین صفحه اول جستجو دقت کنید تا ببینید گوگل خودش چه پیشنهادهایی داده است و از پیشنهادهای گوگل در آگهی های خودتان استفاده کنید.



مطالعه مقاله درج تبلیغات موفق و پربازدید رایگان از نظر گوگل هم در این زمینه بسیار مفید است.

پارامترهای دیگر تبلیغات موفق برای گوگل: برای گوگل متن منحصر به فرد و غیر تکراری خیلی مهم است. سعی کنید آگهی های خودتان را یکتا و منحصر به فرد بنویسید و مرتبا آگهی های خودتان و یا دیگران را از این سایت به سایت دیگر کپی نکنید. در صورت تمایل تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا از نظر گوگل اعتبار بالاتری داشته باشد. وقتی مثلا در همین سایت سودایران تبلیغ ویژه می دهید آگهی شما همواره در صفحه اصلی سایت خواهد بود و معمولا صفحه اصلی هر سایت بیشترین قدرت و اتوریتی را دارد. مهم است عنوان تبلیغ شما نشان دهد که متن تبلیغ در چه زمینه ای است. هم برای گوگل مهم است و هم کاربران تکلیف خودشان را می دانند که اگر بر روی این تبلیغ کلیک نمایند در چه زمینه ای قرار است اطلاعات دریافت کنند. عنوان تبلیغ از نظر گوگل هم خیلی مهم است و کاربران هم وقت ندارند بر روی آگهی هایی که عنوان مبهم دارند کلیک نمایند. متن تبلیغ بسیار مهم است که بیشتر از 300 کلمه باشد. به هر میزان در متن تبلیغ اطلاعات بیشتری بدهید هم از نظر گوگل بهتر است (چه در مطالب سایت یا وبلاگ خودتان و چه در آگهی هایی که ثبت می کنید) و هم کاربران احتمال بیشتری دارد برای خرید با شما تماس بگیرند. در مقاله
ثبت تبلیغات رایگان موثر و بهینه از نظر گوگل هم نکات خوبی ارائه شده است.

برای ثبت تبلیغات رایگان در همین سایت سودایران به عنوان یکی از بهترین سایت های آگهی اینترنتی در ایران در بالای همین صفحه بر روی ثبت آگهی رایگان کلیک کنید.

منبع: سودایران


بازدید: 1652
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات رایگان-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-نحوه افزایش فروش-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-آگهی اینترنتی موثر-تبلیغات مجانی-گوگل-آگهی رایگان پربیننده-سایت معتبر آگهی اینترنتی-تبلیغات برای افزایش فروش-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037