صفحه کنونی: مقالات تبلیغات روش های مفید برای افزایش فروش با تبلیغ در اینترنت

روش های مفید برای افزایش فروش با تبلیغ در اینترنت

روش های مفید برای افزایش فروش با تبلیغ در اینترنت

در این بخش روش های مفید برای افزایش فروش با تبلیغ در اینترنت را ارائه می کنیم. اگر می خواهید فروش خودتان را افزایش دهید روش هایی که در این قسمت ارائه شده است می تواند مفید باشد.

پیشنهاد ویژه سودایران:
دانلود رایگان کتاب تبلیغات اینترنتی موفق و پرفروش

1- آگهی های خودتان را خوب بنویسید.

اینکه در یک سایت پربازدید تبلیغ داشته باشید خوب است ولی اگر آگهی های شما خیلی خلاصه و مختصر نوشته شده باشند و در آن دلایل، مدارک و مستندات کافی ارائه نکرده باشید که نشان دهد کالا و خدمات شما قابل اطمینان است در نهایت با شما تماسی گرفته نمی شود. نقطه ضعف تبلیغات اینترنتی این است که چون تعداد آگهی ها در هر زمینه خیلی زیاد است افراد برای تماس گرفتن سخت اعتماد می کنند. باید در متن تبلیغ خودتان شواهد و قراین زیادی ارائه کنید که نشان دهید یک شرکت، موسسه و یا شخص متخصص قابل اعتماد هستید. آدرس محل کار خودتان و شماره ثابت بدهید. اگر سایتی دارید آدرس آن را در متن تبلیغ اعلام کنید. عکس مدارک صلاحیت خودتان یا شرکت خودتان را ارائه کنید. هر توضیح یا مدرکی که به جلب اعتماد مشتریان کمک می کند را ارائه نمائید. هم باید نشان دهید متخصص هستید و قیمت مناسب دارید و هم باید نشان دهید که می توان به شما اعتماد کرد.

2- آگهی های متعددی را ثبت کنید.

با یکی دو آگهی نتیجه نمی گیرید. در همین سایت سودایران و یا در سایت های تبلیغاتی دیگر آگهی های متعددی را درج کنید. انواع خدماتی که ارائه می کنید را در آگهی ها توضیح دهید. اگر متن تبلیغ های شما آموزنده و مشاوره ای باشد خیلی بهتر نتیجه می دهد. به کاربران اطلاعات مفید بدهید و خودتان یا شرکت و موسسه خودتان را خوب معرفی کنید. بگوئید که کالا و خدمات شما چه تمایزهای مثبتی دارد و چرا می تواند بهترین باشد. می توانید اگر در سطح کشوری کار می کنید در هر تبلیغ برای یک شهر مشخص متن را بنویسید. عجله نکنید و هر روز یک تبلیغ بدهید. در طول رمان آگهی های زیادی خواهید داشت. اگر در یک شهر فعالیت دارید هر آگهی را برای یک محله بنویسید. اگر در یک محدوده خاص فعالیت می کنید در هر تبلیغ یک محصول و یا یکی از خدمات خودتان را معرفی نمائید. دو نکته مهم است: کپی کاری نکنید و برای هر تبلیغ متن خودش را بنویسید و در ضمن متن هر آگهی هم کمتر از 300 کلمه نباشد.

3- در عنوان آگهی کلمات کلیدی مهم را قرار دهید.

عبارت هایی مانند "خرید با تخفیف بسیار خوب" و یا "ارزانترین قیمت را از ما بخواهید" و .... عنوان های خوبی نیستند. عنوان تبلیغ های شما دو ویژگی باید داشته باشد. مشخص کند که متن آگهی قرار است در چه زمینه ای باشد و در ضمن جذاب باشد. مثلا عنوان "فروش کفش" واضح است ولی جذاب نیست. عنوان هایی هم که در ابتدای این پاراگراف گفته شد جذاب بودند ولی واضح نبودند. کاربران وقت خودشان را با کلیک بر روی عناوینی که مشخص نیست درباره چه چیزی است تلف نمی کنند. در مثالی که زده شد عنوان "فروش کفش با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی" می تواند مناسب باشد. هم مشخص است درباره چه چیزی حرف می زند و هم جذاب است.

پیشنهاد می شود مقاله
نحوه نوشتن متن تبلیغات برای آگهی موثر و موفق را هم مطالعه کنید.

4- در متن آگهی هم هوای گوگل را داشته باشید هم هوای مشتری را.

در متن آگهی عبارت های کلیدی را پشت سر هم ردیف نکنید. شما می خواهید مشتری با شما تماس بگیرد و نه گوگل! وقتی کاربری متن تبلیغ شما را به این شکل می بیند کلا صفحه را خواهد بست. برای کاربر و مشتری متن تبلیغ خودتان را بنویسید ولی به صورت ماهرانه ای از عبارت های کلیک مرتبط با محصولات و خدمات خودتان هم استفاده کنید. در ابتدای کار عبارت هایی که خوب است در متن تبلیغ باشد را بنویسید و سعی کنید حین نوشتن متن تبلیغ از آنها استفاده نمائید. مثلا اگر در زمینه ثبت شرکت و رتبه بندی فعالیت دارید ممکن است به عنوان مثال عبارت "خرید شرکت اماده" و یا "رتبه بندی با قیمت مناسب" برای شما عبارت های خوبی باشند. می توانید چنین جمله ای را در متن تبلیغ خودتان قرار دهید که این دو عبارت را هم شامل می شود: در صورتیکه خرید شرکت اماده را در نظر دارید و یا می خواهید برای شرکت خودتان از خدمات رتبه بندی با قیمت مناسب استفاده کنید با ما تماس حاصل فرمائید.

5- آگهی ویژه ثبت کنید.

در همین سایت سودایران و یا در سایر سایت های ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی هم می توانید آگهی خودتان را به صورت ویژه ثبت کنید. البته امکان درج تبلیغ رایگان هم در این سایت وجود دارد ولی به هر حال می توانید با پرداخت هزینه مناسب تبلیغ ویژه هم داشته باشید. آگهی های ویژه بالاتر از سایر آگهی ها نمایش داده شده و بیشتر دیده می شوند. در ضمن، با ثبت تبلیغ ویژه در این سایت می توانید به سایت و یا وبلاگ خودتان هم لینک بدهید و اعتبار آن را افزایش دهید. برای اطلاع از نحوه ثبت تبلیغ ویژه بر روی لینک .... کلیک کنید.

6- آگهی های خودتان را پخش کنید.

یک راهکار خوب برای افزایش بازدهی و بازدید آگهی های خودتان این است که عنوان تبلیغ را در سایت و وبلاگ خودتان، در شبکه های اجتماعی، در فروم ها و انجمن ها و ... پخش کنید و اصطلاحا به تبلیغ خودتان لینک بدهید. با انجام این کار اعتبار تبلیغ شما برای گوگل بیشتر خواهد شد و بازدید بیشتری هم خواهد گرفت. اگر مثلا در زمینه هدایای تبلیغاتی فعالیت دارید باید ببینید در کدام انجمن ها یا فروم ها در این زمینه بحث و تبادل نظر شده است و در چنین جاهایی تبلیغ خودتان را قرار دهید.

مطالعه مقاله
چگونه با تبلیغات اینترنتی فروش را افزایش دهیم؟ هم می تواند مفید و موثر باشد.

7- تبلیغ در اینترنت را جدی بگیرید.

هر روش تبلیغ و بازاریابی ای اگر بخواهید برای شما بازدهی داشته باشد باید جدی گرفته شود. شما در مجله و روزنامه که تبلیغ می دهید همان اول کار مبلغ آن را از شما دریافت می کنند. در تبلیغات اینترنتی در همین سایت سودایران و بسیاری از سایت های دیگر به صورت رایگان می توانید تبلیغ بدهید. همین شاید باعث شود آن را جدی نگیرید. اگر برای این کار هزنیه نمی کنید و تبلیغ ویژه نمی دهید حداقل سایر مواردی که در بالا گفته شد و در ادامه ذکر می شود را در نظر بگیرید و برای نوشتن متن تبلیغ خودتان و آگهی های خودتان وقت بگذارید.

8- عبارت های پرسرچ را در تبلیغ خودتان استفاده کنید.

اگر مثلا در زمینه خرید و فروش ویلا فعالیت دارید در گوگل عبارت ویلا در شمال و یا عبارت های مشابه آن را جستجو کنید. در ادامه ببینید خود گوگل در پایین صفحه چه پیشنهادهایی می دهد (برای این مثال تعدادی از پیشنهادهای گوگل به صورت خرید ویلا در شمال تا 100 میلیون، قیمت اجاره ویلا در شمال، ویلا شمال ارزان و ....) است. این پیشنهادهای گوگل مواردی است که افراد مختلف زیاد جستجو کرده اند. از این موارد در متن تبلیغ خودتان استفاده کنید و یا برای عنوان آگهی های خودتان از همین پیشنهادهای گوگل استفاده نمائید.

9- کپی کاری نکنید.

در بخش های قبل هم گفته شد که کپی کردن متن آگهی های خودتان از یک سایت به سایت دیگر فایده ای ندارد و در ضمن کپی کردن متن آگهی های دیگران هم مفید نیست. برای تبلیغ های خودتان متن منحصر به فرد بنویسید و مواردی که در بالا گفته شد را در نظر داشته باشید. البته می توانید از آگهی های دیگران و متن تبلیغ آنها ایده بگیرید ولی کپی نکنید.

برای کسب اطلاع در زمینه تبلیغات موفق گوگل مقاله
درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل را بخوانید.

10- در سایت های تخصصی هم تبلیغ بدهید.

مثلا اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید و یا آموزشگاه ریاضی دارید می توانید در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و یا سایت ایران مدرس www.IranModares.com تبلیغ درج کنید. اگر در زمینه خرید و فروش تجهیزات برق صنعتی و یا ارائه خدمات صنعت برق فعالیت دارید سایت ایستگاه برق www.Istgahebargh.com گزینه خوبی است. برای تبلیغ در زمینه کنکور سایت www.IranKonkur.com سایت خوبی است. خلاثه اینکه در هر زمینه ای می توانید سایت تخصصی مرتبط با آن را پیدا کنید و علاوه بر سایت های عمومی آگهی اینترنتی مانند همین سایت سودایران در چنین سایت هایی هم تبلیغ بدهید.

11- مداومت داشته باشید.

تبلیغات در اینترنت برای اینکه بتواند در افزایش فروش و افزایش تعداد مشتریان شما موثر باشد به زمان نیاز دارد. البته اگر در طول زمان خودتان هم کار کنید و آگهی های زیادی را ثبت نمائید. بعضا یکی از آگهی های رایگان شما می تواند مشتریان زیادی را برای شما جلب کند. البته نه اینکه یک آگهی بنویسید کافی است. شما آگهی های متعددی را ثبت کنید و وقت بگذارید و از بین تبلیغات شما ممکن است یکی دو آگهی بسیار خوب بازدید بگیرد و جواب بدهد.

12- روش تبلیغ مناسب خودتان را پیدا کنید.

تبلیغات در اینترنت بسیار مفید و پربازده و به صرفه است. با این روش در کل کشور دیده خواهید شد و می توانید از کل ایران مشتری داشته باشید (البته به نوع کار و خدمات و محصولات شما هم بستگی دارد). به هر حال این روش مانند یک امکان خوب در اختیار شما قرار دارد و می توانید از آن استفاده کنید. اگر آن را جدی بگیرید می تواند برای شما بسیار مفید باشد. البته روش های دیگری هم برای بازاریابی، جذب مشتری و افزایش فروش وجود دارد که می توانید آنها را هم امتحان کنید. برای خودتان سایت و وبلاگی بزنید، در شبکه های اجتماعی فعال باشید، از تراکت و روزنامه و مجله و .... استفاده کنید. به هر حال بسته به نوع کار شما و محل سکونت شما ممکن است هر کدام از این روش ها مناسب تر باشد.

برای ثبت تبلیغ در همین سایت سودایران بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک کنید.

منبع: سودایران


بازدید: 1632
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغ موفق-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-ثبت آگهی رایگان-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغات موفق اینترنتی-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-نحوه افزایش فروش-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-ثبت آگهی رایگان پربازده-آگهی اینترنتی موثر-تبلیغات مجانی-گوگل-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688