صفحه کنونی: مقالات تبلیغات درج تبلیغات موثر و آگهی رایگان پربازده

درج تبلیغات موثر و آگهی رایگان پربازده

درج تبلیغات موثر و آگهی رایگان پربازده

در این مقاله توصیه های کلی برای درج تبلیغات موثر و آگهی رایگان پربازده ارائه می گردد. در مقالات دیگر همین سایت مطالب زیادی در رابطه با درج تبلیغات پربازده و مفید ارائه شده است. در این مقاله مهمترین نکاتی که برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان باید در نظر گرفته شود به صورت مختصر ارائه می شود.

برای درج تبلیغات رایگان پربازده و مفید در ابتدا باید عنوان خوبی برای آگهی خودتان انتخاب نمائید. عنوان آگهی باید خلاصه ای از محتوای آگهی باشد و کاربر با دیدن عنوان آگهی بداند که اگهی در چه زمینه ای است. مهمترین کلمات آگهی خودتان را در عنوان آگهی بیاورید. مثلا اگر در تبریز می خواهید آپارتمانی بفروشید، کلمه "آپارتمان" کلمه "تبریز" و حتی محله ای که آپارتمان در ان واقع است را در عنوان آگهی بیاورید. به این ترتیب از طریق گوگل هم کاربران بهتر به سمت آگهی شما هدایت می شوند. عنوان آگهی خودتان را جذاب بنویسید. آگهی هایی که در یک زمینه هستند با هم نمایش داده می شوند. اگر عنوان آگهی شما جذاب و گیرا باشد، کاربر از بین آگهی های مختلف بر روی آگهی شما کلیک می کند. عبارتهای مرتبط با کالا و خدمات خودتان را در گوگل جستجو کنید و ببینید خود گوگل چه پیشنهادهایی می دهد. در همان صفحه نتایج جستجوی گوگل در پایین صفحه خود گوگل پیشنهادهایی می دهد. این پیشنهادها عبارتهایی هستند که کاربران زیاد جستجو کرده اند. از همین پیشنهادهای گوگل برای عنوان آگهی های خودتان استفاده کنید و متن مناسبی برای آن بنویسید. در متن اگهی خودتان، عنوان آگهی را چند بار تکرار کنید. البته نباید مصنوعی به نظر برسد و از نظر کاربران ناخوشایند نباشد.

مطلب بعدی که باید در نظر بگیرید این است که متن آگهی خودتان را خوب و قانع کننده و قابل اعتماد بنویسید. متن اگهی هر چه کاملتر باشد بهتر است. هر چه اطلاعات بیشتری به کاربر بدهید احتمال اینکه با شما تماس گرفته شود بیشتر است. در متن اگهی به صورت کامل محصول یا خدمات خودتان را معرفی کنید. هر چه متن آگهی کاملتر باشد این حس را به کاربر القا می کند که مطلب مهمتری برای گفتن دارید. در متن آگهی مثلا اگر خودرویی به فروش می رسانید توضیحات کاملی در مورد آن ارائه کنید. در مورد مدل و رنگ و تعمیرات انجام شده آن و ... . برای اگهی و تبلیغات خودتان عکس و تصویر بذارید. عکس را خودتان تهیه کنید. اگر برای کالا و خدمات خودتان عکس واقعی (و نه عکسی که مثلا از اینترنت گرفته باشید) بذارید، اعتماد کاربر بیشتر جلب می شود. در متن آگهی خودتان آدرس کامل ، شماره تلفن، آدرس سایت، شماره ثابت، ایمیل و ... را قرار دهید.

اگر می توانید برای ثبت آگهی و تبلیغات خودتان هزینه کنید، آگهی خودتان را به صورت ویژه ثبت نمائید. آگهی های ویژه بازدهی بالاتری دارند. در وب سایت سودایران (همین وب سایت) هم می توانید آگهی خودتان را به صورت رایگان یا ویژه درج نمائید. آگهی های ویژه بالاتر از آگهی های رایگان قرار می گیرند. کاربران به آگهی های ویژه بیشتر اعتماد می کنند. تعرفه درج آگهی ویژه در سایتهای تبلیغات اینترنتی (مانند همین سایت – سودایران) به نسبت روزنامه و مجله و ... خیلی پایینتر است.

-------------------

برای درج تبلیغات در سایت حاضر (سودایران) به صورت زیر عمل کنید.

1- در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید.

2- در صفحه جدیدی که باز می شود، در بخش ثبت نام عضو جدید فرم را تکمیل نموده و بر روی ثبت شود کلیک کنید.

3- در مرحله بعد در همان صفحه نام کاربری و کلمه عبور را که حین ثبت نام خودتان انتخاب کرده بودید در سمت راست صفحه وارد نموده و بر روی "ورود" کلیک کنید.

4- با کلیک بر روی "ورود" در مرحله قبل وارد کنترل پنل می شوید. حال در کنترل پنل بر روی عبارت "درج آگهی جدید" کلیک نمائید.


بازدید: 1188
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغ موفق-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-درج آگهی رایگان-چگونگی درج تبلیغات موفق-افزایش تعداد مشتریان-آگهی اینترنتی-تبلیغات موفق اینترنتی-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-نحوه افزایش فروش-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی ثبت آگهی رایگان-ثبت آگهی رایگان پربازده-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-آگهی اینترنتی موثر-تبلیغات مجانی-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398