صفحه کنونی: مقالات تبلیغات افزایش فروش و درامد با ثبت آگهی و تبلیغات رایگان

افزایش فروش و درامد با ثبت آگهی و تبلیغات رایگان

افزایش فروش و درامد با ثبت آگهی و تبلیغات رایگان



افزایش فروش و درامد با ثبت آگهی و تبلیغات رایگان موثر ممکن و خیلی راحت است. تبلیغات اینترنتی و ثبت اگهی رایگان در اینترنت در وب سایتهای تبلیغاتی مانند همین سایت (سودایران) در حال حاضر یکی از بهترین راهکارهای برای افزایش فروش است. با ثبت تبلیغات در اینترنت در واقع شما کالا و خدمات خودتان را به تمام مردم ایران و تمام مردم جهان معرفی خواهید کرد. تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی بهترین روش برای افزایش تعداد مشتریان شما می باشد. اگر این نوع تبلیغات را به صورت موثر انجام دهید، بازدهی و اثر گذاری آن برای شما از هر نوع تبلیغ و بازاریابی دیگری بیشتر خواهد بود. تبلیغات در اینترنت موثر و پربازده است. در بسیاری از سایتهای تبلیغاتی رایگان و اگهی اینترنتی مانند همین سایت (سودایران) به صورت کاملا رایگان می توانید آگهی خودتان را درج کنید. یعنی هیچ هزینه ای نمی پردازید. فقط باید کمی وقت بذارید و آگهی خودتان را درج کنید. البته چون این امکان برای همه فراهم است، بنابراین تعداد آگهی های ثبت شده در اینترنت خیلی زیاد خواهد شد. حال اگر شما تبلیغات خودتان را خوب و اصولی ثبت کنید، حتما نتیجه خواهید گرفت. ولی اگر فقط کپی کاری کنید و با راهکارهای درج تبلیغات موثر آشنا نباشید، آگهی شما تاثیر زیادی نخواهد داشت. در وب سایت حاضر (سودایران) در هر زمینه ای که مد نظر شماست، از جمله آموزش و استخدام و جذب نیرو، خدمات اداری و انواع خدمات و ثبت شرکت و رتبه، تبلیغات و هدایای تبلیغاتی، صنعتی، ماشین آلات و برق صنعتی، کنکور کارشناسی، ارشد و دکتری، لوازم، خودرو، ملک و ... می توانید آگهی و تبلیغات خودتان را درج نمائید. سایت سودایران:

1- بازدید بالایی دارد. بازدید سودایران در روزهای عادی هفته به بیش از 15000 بازدید در روز هم می رسد. این بازدید بر مبنای شمارشگر وبگذر است و مانند بسیاری از سایتهای آگهی، بازدیدی نیست که توسط خود مدیریت سایت نشان داده شده باشد و مطمئن و صحیح است.

2- از نظر گوگل بهینه است. همانطور که می دانید در حال حاضر بسیاری از کاربران اینترنت کالا و خدمات خودشان را از طریق موتور جستجوی گوگل پیدا می کنند. با درج تبلیغات در سودایران، آگهی شما پس از چند ساعت در نتایج جستجوی گوگل قرار گرفته و کاربران اینترنت به آن دسترسی خواهند داشت.

3- گروه بندی کاملا متنوعی دارد و در هر زمینه ای می توانید آگهی خودتان را در آن درج کنید.

4- درج آگهی در آن رایگان است. همانطور که گفته شد، برای ثبت آگهی در این سایت و افزایش فروش و درامد خودتان از طریق آن، هزینه ای پرداخت نخواهید کرد. فقط باید کمی وقت بذارید و اگهی خودتان را درج کنید. توصیه می شود که تنها به یک آگهی هم اکتفا نکنید و آگهی های مختلفی درج نمائید.

5- برای ثبت تبلیغات پربازده و موثر است. بسیاری از کاربران سایت سودایران با درج اگهی در این وب سایت درآمد خوشان را افزایش داده اند و کسب و کارشان را رونق بخشیده اند. شما نیز از این فرصت استفاده کنید.

سایت سودایران تا مرداد 95 بیش از 70000 آگهی درج شده دارد. تعداد آگهی های ثبت شده در سایت سودایران روز به روزدر حال افزایش است. تا مهر 95 تعداد آگهی های ثبت شده در این وب سایت از 80000 آگهی هم بیشتر شده است.



برای درج تبلیغات رایگان و اگهی اینترنتی در سایت حاضر (سودایران) به صورت زیر عمل کنید.

1- در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید.

2- در صفحه جدیدی که باز می شود، در بخش ثبت نام عضو جدید فرم را تکمیل نموده و بر روی ثبت شود کلیک کنید.

3- در مرحله بعد در همان صفحه نام کاربری و کلمه عبور را که حین ثبت نام خودتان انتخاب کرده بودید در سمت راست صفحه وارد نموده و بر روی "ورود" کلیک کنید.

4- با کلیک بر روی "ورود" در مرحله قبل وارد کنترل پنل می شوید. حال در کنترل پنل بر روی عبارت "درج آگهی جدید" کلیک نمائید.



نکته آموزشی برای درج تبلیغات موثر: تعداد افرادی که فقط تیتر آگهی تبلیغاتی را می‌خوانند حدود پنج برابر آن‌هایی است که وقت می‌گذارند و تمام آگهی را می خوانند. بنابراین الزامیست که در تیتر نام تجاری و همچنین محصول تبلیغی درج شود.


بازدید: 1248
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات رایگان-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-نحوه افزایش فروش-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-گوگل-آگهی رایگان پربیننده-سایت معتبر آگهی اینترنتی-آگهی اینترنتی موثر-تبلیغات مجانی-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398