صفحه کنونی: مقالات تبلیغات چگونه آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی موثر ثبت کنیم؟

چگونه آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی موثر ثبت کنیم؟

چگونه آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی موثر ثبت کنیم؟

برای ثبت تبلیغات رایگان اینترنتی موثر در قدم اول باید آگهی خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید تبلیغاتی همچون سودایران ثبت نمائید.

درج تبلیغات در یک سایت پربازدید آگهی به نتیجه گرفتن سریعتر شما کمک می کند. سایت سودایران در روزهای عادی هفته بیش از 12000 بازدید در روز دارد.

در مرحله بعد، آگهی خودتان را در سایتی که از نظر گوگل بهینه است ثبت نمائید. با درج آگهی در سایت سودایران، آگهی شما بعد از چند ساعت توسط گوگل ایندکس شده و در نتایج آن نمایش داده خواهد شد.

نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که از درج آگهی تکراری پرهیز کنید. چون آگهی تکراری توسط گوگل ایندکس نشده و در نتایج آن نمایش داده نخواهد شد.

در آگهی خودتان توضیح کافی ارائه دهید. آگهی شما باید متقاعد کننده و قانع کننده باشد. عکس مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب کنید و کلمات کلیدی مناسبی هم برگزینید.

عنوان آگهی خیلی مهم است. عنوان آگهی خودتان را جذاب بنویسید طوری که در کنار آگهی های دیگر که دیده شد بر روی آگهی شما کلیک کنند.

برای ثبت تبلیغات رایگان اینترنتی در سایت پربازدید سودایران بر روی عبارت سایت آگهی رایگان کلیک نمائید.

---------------------

اگر در جستجوی سایت معتبر ، پربازدید و عالی برای درج تبلیغات و آگهی رایگان در اینترنت هستید به سایت سودایران مراجعه کنید. سایت سودایران یکی از برترین سایتهای آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی ایران است و به بهترین شکل متقاضیان آگهی شما را به سمت آن میل می دهد. درج آگهی در سایت سودایران رایگان، راحت و پربازده است.

سایت سودایران، بازدید روزانه بیش از 12000 بازدید در روز را دارد. سودایران یکی از سایتهای پربازدید آگهی رایگان اینترنتی ایران است و با درج تبلیغ در این وب سایت آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت. بازدید بالای سایت سودایران باعث می شود تا آگهی شما به راحتی دیده شود.

در سایت سودایران برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید ثبت کنید. این امکان در کمتر سایت آگهی و تبلیغاتی پیش بینی شده است. شما در سایت سودایران با ارائه 10 عکس از محصول و خدمات خودتان به بهترین شکل می توانید خدمات خودتان را معرقی نمائید.

در سایت سودایران تا مرداد 95 بیش از 70000 تبلیغ ثبت شده است. تعداد زیاد آگهی و تبلیغ ثبت شده در سایت سودایران باعث بهینه شده آن از نظر موتورهای جستجو همچون گوگل برای بسیاری از موضوعات شده است. تعداد آگهی های ثبت شده در سودایران روز به روز در حال افزایش است.

سایت سودایران تمامی شهرهای ایران را پوشش داده است. حین درج آگهی و تبلیغ در سایت سودایران استان و شهر مورد نظر خودتان را به راحتی انتخاب نمائید. در سایت سودایران حتی کوچکترین شهر های ایران هم در نظر گرفته شده اند.

درج آگهی در سایت سودایران راحت و رایگان است. بعد از ثبت نام و ورود به کنترل پنل به راحتی هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید ثبت کنید. برای آگهی های خودتان به راحتی می توانید عکس، کلمات کلیدی و ... انتخاب کنید.

سودایران از نظر گوگل کاملا بهینه است. با درج تبلیغ در سایت سودایران، آگهی شما پس از چند ساعت در نتایج جستجوی گوگل مشاهده خواهد شد. با نشان داده شدن آگهی شما در نتایج گوگل، متقاضیان کالا و خدمات شما به سمت آگهی شما هدایت شده و با شما تماس خواهند گرفت.

سایت سودایران گروه بندی کاملا متنوعی دارد. در هر زمینه ای که بخواهید (املاک، آموزش و تدریس، خودرو، صنعت، کامپیوتر، خدمات، گوشی موبایل و تبلت، ارتباطات و ...) می توانید در سایت سودایران آگهی درج نمائید.

همانطور که می دانید تبلیغات اینترنتی به نسبت انواع تبلیغات سنتی دیگر مزایای فراوانی دارد. با درج تبلیغات رایگان اینترنتی در سایت سودایران آگهی شما به صورت 24 ساعته در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت و در تمامی کشور و حتی کل دنیا آگهی شما قابل مشاهده است. چه روش تبلیغاتی دیگری می شناسید که چنین گستردگی زمانی و مکانی ای داشته باشد؟!

------------------------------

چرا از تبلیغات اینترنتی استفاده کنیم؟

اگر می خواهید بدانید که "چرا از تبلیغات اینترنتی استفاده کنیم؟" ادامه این مطلب را بخوانید.

تبلیغات اینترنتی پربازده و به صرفه است. تبلیغات اینترنتی گستردگی زیادی دارد. در همه جای ایران و کل جهان قابل مشاهده است. حتی در کشورهای دیگر هم تبلیغ و آگهی شما قابل مشاهده خواهد بود.

تبلیغات اینترنتی محدودیت زمانی و مکانی ندارد. با درج تبلیغ در اینترنت آگهی شما به صورت 24 ساعته قابل مشاهده خواهد بود. تبلیغات اینترنتی ویژگیهای منحصر به فردی دارد که هیچ کدام از سایر انواع تبلیغات سنتی دیگر ندارند.

تبلیغات اینترنتی کم هزینه و در بسیاری از سایتهای آگهی رایگان همچون سودایران www.soodiran.com رایگان است. تنها اگر تمایل داشته باشید برای افزایش اثر بخش آگهی خودتان می توانید آن را به حالت ویژه ثبت کنید.

حین درج آگهی و تبلیغ رایگان در مرحله اول عنوان مناسبی انتخاب کنید. عنوانی که ترغیب کننده باشد. در ادامه متن کاملی برای آگهی خودتان بنویسید. هر چه توضیحات آگهی شما کاملتر باشد، بازدهی آن بالاتر است. در پایان برای آگهی خودتان عکس و کلمات کلیدی هم انتخاب نمائید.

یکی از بهترین سایتهایی که می توانید در آن آگهی رایگان ثبت کنید، سایت پربازدید و معتبر سودایران است. در سایت سودایران تا مرداد 95 بیش از 70000 تبلیغ ثبت شده است. این وب سایت، بازدید روزانه بیش از 12000 بازدید در روز را دارد.

-------------------------------

مهمترین عوامل برای درج آگهی اینترنتی پربازده کدام است؟

در این مقاله به سوالی با عنوان "مهمترین عوامل برای درج آگهی اینترنتی پربازده کدام است؟: پاسخ داده می شود.

برای درج یک اگهی اینترنتی پربازده در ابتدای کار باید یک سایت آگهی و نیازمندی خوب را انتخاب کنید. سایت سودایران (www.soodiran.com) یکی از بهترین سایتهای تبلیغات اینترنتی بوده و گزینه مناسبی برای درج آگهی و تبلیغ شما است. در سایت سودایران تا مرداد 95 بیش از 70000 تبلیغ ثبت شده است. سودایران از نظر گوگل بهینه بوده و یکی از پربازدیدترین سایتهای تبلیغات ایران است.

در مرحله بعد باید برای آگهی خودتان عنوان مناسب، گیرا و ترغیب کننده ای انتخاب کنید. آگهی های دارای تیتر حاوی یک نفع به طور میانگین چهار برابر بیش از آگهی های فاقد این قول خوانده می شوند. به طور متوسط مردم، عنوان ها و شعارها را پنج برابر متن آگهی مطالعه می کنند.

در تبلیغات و آگهی خودتان بیشتر از انچه از خودتان و شرکتتان تعریف کنید و سعی کنید به این ترتیب مشتری جذب نمائید، منافعی که کالا و خدمات شما برای مشتری دارد را بیان کنید. تبلیغاتی که نفعی را به مصرف کننده قول ندهد، فروش نمی کند. تلاش کنید قولی را پیدا کنید که نه تنها "ترغیب کننده" بلکه "بی همتا" باشد.

متن آگهی خودتان را به صورت کامل و با ویژگیهایی که ذکر شد ثبت کنید. تحقیقات نشان داده است که آگهی های با متن طولانی بیشتر از آگهی های با متن کوتاه به فروش منجر می شود. برای آگهی و تبلیغ خودتان حتما عکس مناسب و خوبی که در صورت امکان کالای شما را در حین مصرف نشان می دهد و یا به ویژگیهای بارز آن اشاره دارد ثبت کنید. در سایت سودایران برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید درج نمائید.

--------------------------------

مزیتهای ثبت آگهی اینترنتی رایگان در سودایران

سایت سودایران (همین وب سایت) یکی از برترین سایتهای درج آگهی رایگان ایران است. با ثبت آگهی در سایت سودایران سود کسب و کارتان را بیشتر کرده و درآمدتان را افزایش دهید. از جمله مزیتهای ثبت آگهی اینترنتی رایگان در سودایران به صورت زیر است:

1- بازدید روزانه بالا: سایت سودایران بازدید روزانه بالایی دارد و در حقیقت یکی از پربازدیدترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران است. با درج آگهی و تبلیغ در سایت سودایران، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدیدکننده قرار می گیرد. اگر می خواهید تبلیغ شما در معرض دید هزاران بازدیدکننده قرار گیرد و کسب و کار خودتان را به خوبی معرفی کنید، تبلیغ خودتان را در سودایران درج نمائید.

2- بهینه بودن از نظر گوگل: سایت سودایران از نظر گوگل بهینه است. همین الان هم احتمالا شما از طریق گوگل سایت سودایران را پیدا کرده اید. با ثبت آگهی و تبلیغ در این وب سایت، آگهی شما پس از چند ساعت توسط گوگل ایندکس شده و در نتایج آن نمایش داده می شود. اگر عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب کنید و متن آگهی شما هم به اندازه کافی قانع کننده باشد، از آگهی و تبلیغ خودتان نتیجه خوبی خواهید گرفت.

عنوان (TITLE) آگهی را مناسب متن آن انتخاب کنید. عنوانهای کلی مانند (فروش | فروش فوری | خرید | خریدار و ...) مناسب نیستند. همانطور که مشاهده می‌کنید، عناوین بالا بسیار کلی بوده و آگهی می‌تواند شامل همه چیز باشد، بنابراین خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد. عنوان (TITLE) آگهی، برای ایندکس کردن آگهی شما در موتورهای جستجو بسیار مهم است. سعی کنید مهم ترین و با معناترین کلمات را نسبت به موضوع آگهی خود، برای عنوان آگهی انتخاب کنید.

3- ثبت آگهی به صورت رایگان: ثبت آگهی و تبلیغ در سایت سودایران رایگان است. هر تعداد آگهی که مد نظر شما باشد را به صورت رایگان می توانید درج کنید. تنها در صورت تمایل می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهبد.

4- تعداد آگهی نامحدود: همانطور که گفته شد، تعداد آگهی ها و تبلیغاتی که در سایت سودایران می توانید ثبت کنید نامحدود است. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که آگهی تکراری ثبت نکنید.

آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و در نتایج جستجوی خودشان این متن های تکراری را نمایش نمی دهند. پس اگر می خواهید آگهی های شما موثر، پربازده و مفید باشد، آگهی های جدید خودتان را از نو بنویسید. یا چند آگهی قبلی را با هم ترکیب کنید و یک آگهی جدید بسازید.

5- ثبت 10 عکس برای هر آگهی: در سایت سودایران برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید ثبت کنید. این امکان در کمتر سایت آگهی ای دیده شده است. با ثبت 10 عکس برای هر آگهی به راحتی می توانید محصول خودتان را معرفی نموده و کالا و خدمات خودتان را بشناسانید.

برای آگهی و تبلیغ خودتان عکس یا تصویر انتخاب کنید. یک تصویر بهتر از صدها نوشته منظور شما را می‌رساند. تصاویر را با دقت و کاملا مرتبط با متن آگهی انتخاب کنید. برای فروش لوازم و اموال مانند آپارتمان، اتومبیل، کامپیوتر، پوشاک و ... شخصا از آنها عکس دیجیتال تهیه کنید. ارسال عکسهایی که منحصرا برای یک آگهی تهیه شده است، تاثیر بسیار بیشتری از عکسهای آماده دارد.

6- پوشش تمامی شهرهای ایران: هر جای ایران که ساکن هستید می توانید در سایت سودایران تبلیغ خودتان را درج نمائید. حین درج آگهی استان را انتخاب کنید و پس از آن در قسمت شهر، تمامی شهرهای آن استان به شما نشان داده خواهد شد. به این ترتیب به راحتی می توانید شهر و استان خودتان را انتخاب نمائید. تمامی شهرهای ایران در سایت سودایران پوشش داده شده است.

7- سادگی ثبت آگهی: ثبت آگهی در سایت سودایران ساده و راحت است. کافی است در بالای همین صفحه بر روی عبارت درج اگهی رایگان کلیک کنید. در ادامه ثبت نام کرده و وارد کنترل پنل شوید. سپس می توانید آگهی خودتان را ثبت کنید.

متن آگهی را کامل بنویسید. آگهی های با متن بسیار کوتاه از نظر گوگل اسپم به حساب آمده و ایندکس نمی شوند. در بهترین حالت، اگر این آگهی ها ایندکس هم بشوند، در نتایج جستجوی گوگل در نتایج اولیه نشان داده نمی شوند. ضمنا هر چه متن آگهی خودتان را کاملتر بنویسید، کلماتی که مرتبط با کسب و کار و یا کالا و خدمات شماست بیشتر در متن آگهی تکرار شده و این خود باعث می شود کاربران مختلف که با عبارتهای مختلفی در موتورهای جستجوی در جستجوی کالا و خدمات شما هستند به سمت آگهی شما هدایت شوند.

8- هزینه پایین ثبت آگهی ویژه: هزینه پایین ثبت آگهی ویژه در سایت سودایران به نسبت بسیاری از سایتهای درج آگهی و تبلیغ دیگر پایین تر است. همانطور که گفته شد ثبت آگهی در سودایران رایگان است و تنها در صورت تمایل با پرداخت هزینه مناسبی می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید. برای مشاهده هزینه ثبت آگهی ویژه در سایت سودایران به بخش تعرفه مراجعه کنید.

9- گروه بندی متنوع: در سایت سودایران گروه بندی متنوعی برای درج آگهی رایگان در نظر گرفته شده است. در هر زمینه ای که مد نظر شماست می توانید در سودایران تبلیغ درج کنید. در سایت سودایران می توانید در زمینه کامپیوتر،  آموزش،  املاک، اتومبیل، لوازم، خدمات، بازارکار و سرمایه، استخدام، صنعت، ارتباط و .... تبلیغ درج نمائید.



منبع: سودایران


بازدید: 1423
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغ موفق-ثبت آگهی رایگان-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-نحوه افزایش فروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-تبلیغات رایگان موثر-بهترین سایت تبلیغاتی-چگونگی ثبت آگهی رایگان-ثبت آگهی رایگان پربازده-سایت معتبر تبلیغات رایگان-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398