صفحه کنونی: مقالات تبلیغات روش های تبلیغات و روشهای تبلیغات اینترنتی

روش های تبلیغات و روشهای تبلیغات اینترنتی

روش های تبلیغات و روشهای تبلیغات اینترنتی

روش های تبلیغات و روشهای تبلیغات اینترنتی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. اگر می خواهید برای کسب و کار خودتان یا برای فروش کالا و خدمات و یا فروش ملک و خودرو و ... تبلیغات ثبت کنید، روشهای مختلفی برای تبلیغ وجود دارد. در مرحله اول می توانید تراکت چاپ کنید و برای افزایش فروش و رونق کسب و کارتان در محله های مختلف تهران و یا محل سکونت خودتان آن را پخش کنید و یا بر روی دیوارهای شهر بچسپانید. این نوع تبلیغات می تواند مفید و موثر باشد ولی به نسبت سایر روشهای تبلیغات مانند تبلیغات اینترنتی سطح پوشش بسیار کمتری دارد. یعنی شما چند محله بیشتر را نمی توانید پوشش دهید. در ضمن در مقایسه با تبلیغات اینترنتی هزینه بالاتری دارد. تبلیغات در اینترنت و در همین سایت (سودایران) کاملا رایگان است. اشکال دیگری که تبلیغات تراکتی به عنوان یکی از روشهای تبلیغات دارد این است که برای پخش کردن آن هم باید نیروی مطمئن استخدام کنید که تراکتهای شما حرام نشود. در ضمن، تاریخ انقضای تراکت همان یک روز است. اگر دقت کرده باشید ماموران شهرداری همان روز تراکتها را از روی دیوارها پاک می کنند و مردم هم تراکتها را دور می اندازند. به هر حال، از بین روشهای تبلیغاتی مختلف، تراکت و تبلیغات تراکتی گزینه خیلی خوب و موثری نیست. این نوع تبلیغات بسیار محلی و به قول معروف لوکال است. مثلا تبلیغات در اینترنت را در نظر بگیرید. در تبلیغات اینترنتی شما ساکن هر کدام از شهرهای ایران که باشید، با ثبت آگهی و تبلیغ در اینترنت، کالا و خدمات خودتان را می توانید در معرض دید تمام مردم ایران و بلکه تمام مردم جهان قرار دهید. تبلیغات اینترنتی گستردگی بسیار بالایی دارد و تاریخ انقضا هم ندارد. تبلیغات اینترنتی به صرفه است و برای افزایش فروش کالا و خدمات شما می تواند بسیارتاثیرگذار باشد. یکی از وب سایتهایی که می توانید برای درج تبلیغات رایگان در اینترنت از آن استفاده کنید، همین سایت (سودایران) است. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و از نظر گوگل بهینه است. برای ثبت آگهی در وب سایت حاضر (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید.

تا مهر 95 تعداد آگهی های ثبت شده در سودایران از 80000 آگهی هم بیشتر شده است. شما نیز با درج تبلیغات و آگهی موثر در سودایران کسب و کار خودتان را در تبریز، تهران و هر جای ایران رونق ببخشید. بازدید سودایران در روزهای عادی هفته به بیش از 15000 بازدید در روز هم می رسد. بنابراین آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد.

یکی دیگر از انواع روشهای تبلیغات و بازاریابی درج آگهی در روزنامه است. مثلا می توانید در تهران در روزنامه آگهی بدهید و کالا و خدمات خودتان را تبلیغ کنید. این روش هم برای تعداد زیادی از خدمات و شغل ها می تواند موثر باشد. اشکالی که این روش دارد این است که مثلا در مقایسه با تبلیغات اینترنتی هزینه بالایی دارد. هزینه ای که برای درج آگهی در روزنامه برای یک روز باید بپردازید، برای ثبت تبلیغات در اینترنت و برای یک ماه کافی است. اشکال دیگری که دارد این است که همان روز آگهی شما را خواهند دید و برای روزها و هفته های بعد دوباره باید دوباره هزینه بپردازید. در ضمن حین ثبت آگهی در روزنامه یک کادر کوچک در اختیار شما قرار داده می شود و تعداد کلمات محدودی برای توضیح خدمات و یا کالای خودتان می توانید استفاده نمائید. در تبلیغات اینترنتی چنین محدودیتهایی وجود ندارد. در بین روشهای مختلف تبلیغات، تبلیغات در اینترنت برتری های زیادی دارد. در همین سایت (سودایران) برای هر آگهی و تبلیغ خودتان 10 عکس می توانید انتخاب نمائید. به این ترتیب، کالا و خدمات مورد نظر خودتان را به خوبی می تواند معرفی کنید. تبلیغات اینترنتی و تبلیغات در سایتهای اینترنتی کاربران هدفمند را به سمت تبلیغات شما سوق می دهد. برای مطالعه در مورد نحوه ثبت آگهی و تبلیغ موثر بر روی لینکهای زیر کلیک کنید. برای ثبت آگهی در وب سایت حاضر (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید.


 





منبع: سودایران


بازدید: 1125
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغ موفق-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-ثبت آگهی رایگان-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغات موفق اینترنتی-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-نحوه افزایش فروش-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-ثبت آگهی رایگان پربازده-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-آگهی اینترنتی موثر-تبلیغات مجانی-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398