صفحه کنونی: مقالات تبلیغات راهکارهایی برای ثبت آگهی موثر و رونق کسب و کار

راهکارهایی برای ثبت آگهی موثر و رونق کسب و کار

راهکارهایی برای ثبت آگهی موثر و رونق کسب و کار



چگونه خوب تبلیغ کنیم؟ - اگر می خواهید خوب تبلیغ کنید و تبلیغ و اگهی اینترنتی شما موثر و مفید باشد در مرحله اول باید یک سایت پربازدید تبلیغات رایگان (مانند سایت سودایران) را برای ثبت آگهی و تبلیغ خودتان انتخاب کنید. درج آگهی و تبلیغ در سایت پربازدید باعث می شود تا تبلیغات شما را افراد بیشتری مشاهده کرده و اثر گذاری آن بیشتر شود.

در مرحله بعد سعی کنید آگهی و تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب نمائید. عنوانی را برگزینید که بازدید کننده را متقاعد کند تا بر روی آگهی شما کلیک نماید. عنوان اگهی شما باید گیرا و جذاب باشد. باید بین آگهی های مشابه عنوان آگهی شما برجسته و جذاب باشد.

در ادامه سعی کنید متن آگهی خودتان را خوب بنویسید. متن آگهی و تبلیغ خودتان را به گونه ای بنویسید که اگر بازدید کننده بر روی آگهی شما کلیک کرد، در ادامه متقاعد شود که کالا و خدمات شما دقیقا همان محصولی است که در جستجوی آن بود و با شما تماس بگیرد. تا جایی که می توانید در مورد محصول و کالا و خدمات خودتان توضیحات ارائه دهید و بگوئید که چه مزیتهایی برای مشتری دارد.

از درج اگهی های تکراری و کپی شده از یک سایت به سایت دیگر حذر کنید. آگهی های تکراری از نظر موتورهای جستجو مانند گوگل ارزشی نداشته و برای شما فایده ای در بر نخواهد داشت. هر روز 10 تا 15 دقیقه وقت بذارید و یک آگهی جدید ثبت کنید. به مرور زنگ خورهای شما شروع می شود.

عکس مناسب و خوبی برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید. اگر می توانید دقیقا از محصول و کالای خودتان عکس بگیرید و در سایت ثبت کنید. در سایت سودایران می توانید برای هر آگهی 10 عکس بذارید و محصول و کالای خودتان را به خوبی معرفی کنید.

-----------------------

چرا تبلیغات اینترنتی و تبلیغات در اینترنت مهم است؟

تبلیغات اینترنتی و تبلیغات در اینترنت یکی از بهترین راهکارها برای جذب مشتری و رونق کسب و کارها است. تبلیغات اینترنتی ویژگیهای منحصر به فردی دارد که واقعا آن را جذاب کرده و از سایر انواع تبلیغات دیگر متمایز می کند.

تبلیغات اینترنتی گستردگی زیادی دارد. مثلا اگر شما ساکن تهران هستید، با ثبت تبلیغات در اینترنت می تواند کالا و خدمات خودتان را در تهران، استان تهران و کل کشور بشناسانید. هیچ نوع تبلیغات دیگری این گستردگی را ندارد.

تبلیغات در اینترنت به لحاظ مکانی محدودیت ندارد و به لحاظ زمانی هم همینطور. آگهی و تبلیغات شما در اینترنت به صورت 24 ساعته در معرض دید متقاضیان کالا و خدمات شما قرار می گیرد.  سایر انواع تبلیغات معمولا در زمانهای مشخصی به افراد نشان داده می شود.

افراد برای پیدا کردن کالا و خدمات شما در اینترنت از طریق جستجو در موترهای جستجو مانند گوگل به تبلیغات شما می رسند و چون خودشان متقاضی دیدن تبلیغ شما هستند احتمال اینکه مشتری شما شوند خیلی بالا است.

تبلیغات در اینترنت به نسبت بسیاری از انواع تبلیغات دیگر به صرفه است. در بسیاری از وب سایتهای تبلیغات اینترنتی مانند سودایران درج آگهی و تبلیغ رایگان است. هر تعداد اگهی و تبلیغ که بخواهید می توانید در اینترنت و در سایت سودایران درج کنید.

در اینترنت تبلیغات خودتان را در هر زمینه ای (مانند املاک و مسکن و آپارتمان، اتومبیل و خودرو، ارتباطات، تدریس خصوصی و آموزش، صنعت و صنعت برق، استخدام، خدمات، کالا و لوازم و .... ) درج کنید.

برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی به سایت پربازدید و معتبر سودایران مراجعه کنید. برای ثبت تبلیغات در سودایران بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک نمائید.

سایت سودایران:

- تا سال 95 بیش از 60000 آگهی درج شده دارد. تعداد آگهی های ثبت شده در سایت سودایران روز به روزدر حال افزایش است. تا تیر 95 تعداد آگهی های ثبت شده در این وب سایت از 65000 آگهی هم بیشتر شده است.

- روزانه بیش از 10000 بازدید دارد. بازدید این سایت به نسبت ماههای اخیر افزایش قابل توجهی داشته و آگهی و تبلیغ شما در تمامی شبکه ها را در معرض دید هزاران بازدید کننده در کل ایران قرار می دهد.

ثبت اگهی در اینترنت موثر و مفید است. به لحاظ هزینه ثبت تبلیغات در اینترنت به نسبت ثبت آگهی در مجله و روزنامه و همچنین تبلیغات تراکتی بسیار ارزانتر تمام می شود. در سایت سودایران ثبت آگهی کاملا رایگان است.

-----------------------

پس از انتخاب سایت مناسب برای ثبت تبلیغ و آگهی مورد دیگری که باید در نظر بگیرید، نحوه نوشتن عنوان اگهی و تبلیغ خودتان است. عنوان (TITLE) آگهی را مناسب متن آن انتخاب کنید. عنوانهای کلی مانند (فروش | فروش فوری | خرید | خریدار و ...) مناسب نیستند. همانطور که مشاهده می‌کنید، عناوین بالا بسیار کلی بوده و آگهی می‌تواند شامل همه چیز باشد، بنابراین خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد. عنوان (TITLE) آگهی، برای ایندکس کردن آگهی شما در موتورهای جستجو بسیار مهم است. سعی کنید مهم ترین و با معناترین کلمات را نسبت به موضوع آگهی خود، برای عنوان آگهی انتخاب کنید.

در مرحله بعد باید متن خوب و کاملی برای آگهی و تبلیغ خودتان انتخاب کنید. در متن آگهی توضیحات کامل و قانع کننده ای ارائه دهید طوری که اگر متقاضی کالا و خدمات شما متن آگهی را مطالعه کرد، متقاعد شود که با شما تماس بگیرد. متن آگهی را کامل بنویسید. آگهی های با متن بسیار کوتاه از نظر گوگل اسپم به حساب آمده و ایندکس نمی شوند. در بهترین حالت، اگر این آگهی ها ایندکس هم بشوند، در نتایج جستجوی گوگل در نتایج اولیه نشان داده نمی شوند.

تعداد آگهی هایی که به عنوان مثال در سایت سودایران می توانید درج کنید نامحدود است. یعنی هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید به صورت رایگان درج کنید. ولی بسیاری از کاربران از این امکان به شیوه ی نامناسبی استفاده می کنند. به این شکل که یک آگهی یکسان را 20 بار ثبت می نمایند و فقط عنوان آن را تغییر می دهند. یعنی متن هر 20 آگهی کاملا مشابه است. این کار هیچ فایده ای ندارد. آگهی و تبلیغات تکراری و کپی شده بازدید کننده ای برای شما ایجاد نمی کند. آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و در نتایج جستجوی خودشان این متن های تکراری را نمایش نمی دهند.

----------------------------

چگونه با تبلیغات اینترنتی کسب و کارمان را رونق دهیم؟

در حال حاضر تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین انواع بازاریابی و جذب مشتری است. تبلیغات در اینترنت گسترده بوده و رونق کسب و کارها کمک زیادی می کند. اگر می خواهید با استفاده از تبلیغات در اینترنت کسب و کارتان را رونق ببخشید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- تبلیغات خودتان را در یک سایت معتبر درج نمائید. قدم اول برای ثبت یک تبلیغ خوب و رونق کسب و کار شما انتخاب یک سایت معتبر است. سایت سودایران www.soodiran.com یکی از بهترین گزینه ها برای درج آگهی اینترنتی شما است. سودایران www.soodiran.com یکی از برترین سایتهای اگهی اینترنتی در کل ایران است. سایت سودایران در روزهای عادی هفته بیش از 12000 بازدید کننده دارد. با درج آگهی در سودایران، تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد. درج تبلیغات در سایت سودایران موثر و مفید و پربازده است. سایت سودایران تا سال 95 بیش از 60000 آگهی ثبت شده دارد. برای درج تبلیغ در سایت سودایران بر روی عبارت درج تبلیغات رایگان کلیک کنید.

2- هر روز یک اگهی درج کنید. یکی از بهترین راهکارها برای نتیجه گرفتن از تبلیغات اینترنتی این است که به صورت روزانه آگهی درج کنید. هر روز یک عنوان جدید انتخاب کنید و یکی دو پاراگراف برای آن بنویسید. هر روز یکی ز محصولات خودتان را معرفی کنید. روزانه 10 تا 15 دقیقه وقت بذارید و آگهی جدید درج نمائید. به این ترتیب کم کم از آگهی اینترنتی نتیجه خواهید گرفت.

3- آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی های تکراری = آفت تبلیغات: آگهی کپی نکنید. بارها و بارها این مطلب گفته شده است. آگهی های کپی شده از نظر گوگل اسپم به حساب می آید و برای شما فایده ای نخواهد داشت. به جای ثبت آگهی تکراری

4- درست تبلیغ کنید. برای حصول بیشترین بازدهی از تبلیغات اینترنتی باید درست تبلیغ کنید. موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

4-1- عکس خوبی برای آگهی و تبلیغات خودتان انتخاب نمائید. گاهی یک تصویر از هزاران نوشته بهتر است. در سایت سودایران برای هر آگهی 10 عکس می توانید ارائه نمائید.

4-2- گروه بندی مناسب رمز موفقیت است. برای آگهی و تبلیغ خودتان گروه مناسبی را انتخاب نمائید.

4-3- کلمات کلیدی به دیده شدن تبلیغ شما کمک می کند. برای هر آگهی می توانید 10 کلمه کلیدی انتخاب نمائید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر اگهی شما توسط موتورهای جستجو همچون گوگل کمک می کند.

5- تبلیغات خودتان را ویژه کنید. در سایت سودایران با پرداخت هزینه مناسبی می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید و به این ترتیب آگهی شما بالاتر از سایر آگهی ها نمایش داده شده و بازدهی آن افزایش می یابد. برای درج تبلیغ در سایت سودایران بر روی عبارت درج تبلیغات رایگان کلیک کنید.

6- تبلیغات خودتان را به صورت مداوم به روز کنید. در کنار تمامی آگهی های شما در سایت سودایران و تمامی سایتهای آگهی تاریخ به روز رسانی آگهی نمایش داده می شود. به صورت مداوم آگهی و تبلیغات خودتان را به روز کنید تا بازدیدکنندگان بدانند که آگهی شما هنوز معتبر است و می توانند با شما تماس بگیرند. برای به روز رسانی آگهی های خودتان در سودایران بر روی کلید "به روز رسانی" در کنترل پنل کلیک کنید.

منبع: سودایران

-----------------------------

6 دلیل اصلی برای ثبت تبلیغات در اینترنت - یکی از بهترین راهکارها برای بازاریابی، فروش کالا و خدمات، فروش انواع لوازم نو و دست دوم، رونق کسب و کار و ... ثبت تبلیغات رایگان در اینترنت است. دلایل زیر نشان می دهد که چرا ثبت آگهی و تبلیغات در اینترنت به نسبت انواع راهکارهای دیگر مفیدتر و موثرتر است.

1- تبلیغات در اینترنت گسترده است. به عنوان مثال، اگر شما ساکن تهران هستید، با ثبت تبلیغات در اینترنت کالا و خدمات خودتان را در کل کشور می توانید معرفی کنید. گستردگی تبلیغات اینترنتی را هیچ نوع تبلیغات دیگری ندارد. مثلا فرض کنید که در روزنامه آگهی بدهید و یا تراکت پخش کنید. واضح است که با این نوع تبلیغات فقط می توانید یک منطقه یا در نهایت یک شهر را پوشش دهید.

2- تبلیغات در اینترنت ارزان است. ثبت آگهی و تبلیغات در اینترنت در بسیاری از سایتهای ثبت آگهی رایگان مانند سایت سودایران www.soodiran.com (همین سایت) رایگان است. حتی اگر بخواهید اگهی خودتان را به صورت ویژه ثبت نمائید، باز هم هزینه ای که برای تبلیغات اینترنتی پرداخت می کنید، در مقایسه با هزینه تبلیغات در زونامه ها و مجلات و در مقایسه با هزینه چاپ و پخش تراکت بسیار ناچیز است.

3- تبلیغات در اینترنت 24 ساعته است. تراکت های شما یک روز بر روی دیوار می ماند. تازه اگر شانس بیارید مامور شهرداری 15 دقیقه پس از چسباندن تراکت آنها را از دیوار نکند. تبلیغات روزنامه هم فقط همان روز یا در نهایت تا فردای روزی که آگهی چاپ شده است، اعتبار دارد. ولی، تبلیغات اینترنتی 24 ساعته است. روز و شب برای شما مشتری جذب می کند. در ضمن، هر چه از عمر آگهی بگذرد، نه تنها قدیمی نمی شود، بلکه از نظر گوگل اعتبارش بالاتر می رود. تبلیغات در اینترنت بی نظیر است.

4- تبلیغات در اینترنت پربازده است. به همان دلایلی که قبلا گفته شد (گستردگی و 24 ساعته بودن تبلیغات اینترنتی) تبلیغات در اینترنت پربازده و موثر است. به نسبت هزینه ای که پرداخت می کنید (هر چند که گفته شده تبلیغات اینترنتی می تواند رایگان هم باشد) بازدهی و اثر گذاری آگهی اینترنتی بسیار بالا می باشد.

5- تبلیغات در اینترنت راحت و آسان است. برای ثبت تبلیغات در اینترنت حتی لازم نیست از منزل بیرون بروید. مثلا اگر قصد دارید در همین سایت (سودایران) آگهی رایگان و یا در صورت تمایل آگهی ویژه درج نمائید، به صورت زیر عمل کنید.

5-2- در همین سایت بر روی عبارت "درج آگهی رایگان" که در بالای صفحه سمت راست نشان داده شده است کلیک کنید.

5-3- فرم مختصری که ارائه شده است را تکمیل نموده (ثبت نام کنید) و بر روی ثبت شود کلیک نمائید.

5-4- در ادامه بر روی کلید "ورود" که در همان صفحه قرار داد کلیک کنید.

5-5- حال وارد کنترل پنل شده اید. در کنترل پنل بر روی ثبت آگهی جدید کلیک کنید و آگهی خودتان را درج نمائید.

6- تبلیغات در اینترنت با کلاس است. شرکتهای معتبر و کلاس بالا معمولا تراکت چاپ نمی کنند! چون به هر حال هم سطح شهر کثیف می شود و هم کلاس کاری پایینی دارد. اگر شما کار و یا شرکت خودتان را یک کار سطح بالا قلمداد می کنید، ثبت تبلیغات در اینترنت یکی از بهترین و با کلاسترین انواع تبلیغات برای شماست. با ثبت آگهی و تبلیغ در سایتهای معتبر تبلیغات اینترنتی همچون سودایران، کسب و کار خودتان را رونق ببخشید.

7- تبلیغات در اینترنت منعطف است. در روزنامه و یا تبلیغات تراکتی، بعد از اینکه آگهی شما چاپ شد، حتی اگر شماره تلفن اشتباه باشد و هیچ تماسی با شما گرفته نشود، نمی توانید متن آگهی را تغییر دهید. در تبلیغات اینترنتی هر وقت که بخواهید می توانید متن و عکس آگهی را ویرایش کنید. تعداد آگهی هایی که در اینترنت می توانید ثبت کنید نامحدود است. تنها باید وقت بذارید و آگهی های جدیدی درج کنید.

سودایران یکی از برترین سایتهای اگهی اینترنتی تهران و کل ایران است و در هر زمینه ای می توانید تبلیغات خودتان را در این سایت ثبت کنید. سایت سودایران در روزهای عادی هفته بیش از 12000 بازدید کننده دارد. با درج آگهی در سودایران، تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد. درج تبلیغات در سایت سودایران موثر و مفید و پربازده است. سایت سودایران تا سال 95 بیش از 60000 آگهی ثبت شده دارد. هر جای تهران و استان تهران و هر جای ایران که ساکن هستید، آگهی خودتان را در سودایران درج نموده و کسب و کارتان را رونق ببخشید و کالا و خدمات خودتان را به فروش برسانید. برای درج آگهی در سودایران بر روی لینک سایت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید. در سایت سودایران می توانید آگهی خودتان را در هر زمینه ای (آموزش و تدریس، کنکور، صنعت، املاک، لوازم، خودرو، کامپیوتر، ارتباطات، برق، خدمات و ....) درج کنید.

-------------------------

چگونه تاثیر آگهی های خودمان را 10 برابر افزایش دهیم؟

در این مقاله به نکاتی در زمینه افزایش بازدهی و تاثیر گذاری آگهی های اینترنتی و تبلیغات در اینترنت پرداخته شده است.

برای افزایش بازدهی و اثرگذاری آگهی های اینترنتی در مرحله اول باید یک سایت خوب و پربازدید برای ثبت آگهی انتخاب کنیم. یکی از بهترین سایتهایی که در این زمینه فعالیت دارد سایت سودایران است.

سودایران یکی از برترین سایتهای اگهی اینترنتی تهران و کل ایران است و در هر زمینه ای می توانید تبلیغات خودتان را در این سایت ثبت کنید. سایت سودایران در روزهای عادی هفته بیش از 12000 بازدید کننده دارد. با درج آگهی در سودایران، تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد. درج تبلیغات در سایت سودایران موثر و مفید و پربازده است. سایت سودایران تا سال 95 بیش از 60000 آگهی ثبت شده دارد. هر جای تهران و استان تهران و هر جای ایران که ساکن هستید، آگهی خودتان را در سودایران درج نموده و کسب و کارتان را رونق ببخشید و کالا و خدمات خودتان را به فروش برسانید. برای درج آگهی در سودایران بر روی لینک سایت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید. در سایت سودایران می توانید آگهی خودتان را در هر زمینه ای (آموزش و تدریس، کنکور، صنعت، املاک، لوازم، خودرو، کامپیوتر، ارتباطات، برق، خدمات و ....) درج کنید.

در مرحله بعد باید عنوان خوب و مناسبی برای آگهی انتخاب نمائیم. تیتر اصلی مهمترین عنصر یک آگهی تبلیغاتی به شمار می‌رود و مانند اسم رمز ، مجوز ورود خواننده به فضای تبلیغ است. به طور معمول، تعداد کسانی که فقط تیتر آگهی تبلیغاتی را می خوانند پنج برابر بیشتر از آنهایی است که بدنه‌ی آگهی را هم می خوانند. وقتی تیتر را نوشتید تقریبا 80 درصد کار را انجام داده‌اید و اگر همین تیتر نتواند در خواننده ایجاد انگیزه کند ، 80 درصد پول، وقت و سرمایه گذاری را از دست داده اید. گاهی اوقات تنها با تغییر تیتر آگهی میتوان تاثیرش را تا 10 برابر افزایش داد. تیتر باید در خواننده ایجاد انگیزه کند و هدف و نتیجه خوشایندی را برای خریدار به دنبال داشته باشد. البته باید توجه داشت که این اهداف نباید دور از انتظار یا اغراق آمیز باشند.

مطلب دیگری که برای ثبت آگهی پربازده باید مد نظر قرار داد متن آگهی است. همیشه در آگهی ها باید گفته هایتان را با دلایل و شواهد واقعی اثبات کنید، برای مثال استفاده از نظرات مشتریان قبلی می تواند تاثیر بسزایی در بازدهی متن آگهی تبلیغاتی شما داشته باشد که این کار حس اعتماد را در خواننده به وجود می‌آورد. استفاده از نظر مشتریان مشهور و بنام ، نتیجه بهتری را در پی خواهد داشت زیرا افراد به استناد نظرات آنها اکتفا می کنند و به سمت آن محصول می روند. متن آگهی تبلیغاتی را ساده و روان بنویسید و چندبار آن را بازخوانی کنید تا اینکه مطمئن شوید هیچ ایراد دستور زبانی ندارد. برای اینکه حواس خواننده پرت نشود باید به زبان عامه‌ی مردم نزدیک باشد در این صورت بر روی موضوع تمرکز بیشتری خواهند داشت.

موارد زیر هم در ثبت آگهی و تبلیغات موثر و مفید به شما کمک زیادی خواهد کرد.

1- عکس خوبی برای آگهی و تبلیغات خودتان انتخاب نمائید. گاهی یک تصویر از هزاران نوشته بهتر است. تصویر مناسبی از کالا یا خدمات خودتان ارائه کنید. در سایت سودایران برای هر آگهی 10 عکس می توانید ارائه نمائید.

2- گروه بندی مناسب رمز موفقیت است. اگر به عنوان مثال در زمینه فروش آپارتمان فعالیت دارید آگهی خودتان را در گروه بندی مناسب "خرید و فروش اپارتمان" ارائه دهید. به این ترتیب بازدهی آگهی شما بیشتر خواهد شد.

3- کلمات کلیدی به دیده شدن تبلیغ شما کمک می کند. برای هر آگهی می توانید 10 کلمه کلیدی انتخاب نمائید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر اگهی شما توسط موتورهای جستجو همچون گوگل کمک می کند.

4- به یک اگهی اکتفا نکنید. اگر می خواهید نتیجه بگیرید، به یک آگهی اکتفا نکنید. درج اگهی در سایت سودایران رایگان است. وقت بذارید و آگهی های زیادی با عناوین متنوع و متن غیر تکراری درج کنید. به این ترتیب تبلیغات شما موثر تر و گسترده تر خواهد شد.

5- آگهی های تکراری = آفت تبلیغات: آگهی کپی نکنید. بارها و بارها این مطلب گفته شده است. آگهی های کپی شده از نظر گوگل اسپم به حساب می آید و برای شما فایده ای نخواهد داشت.


بازدید: 1269
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغ موفق-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات رایگان-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغات موفق اینترنتی-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-نحوه افزایش فروش-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-ثبت آگهی رایگان پربازده-چگونگی ثبت آگهی رایگان-آگهی اینترنتی موثر-تبلیغات مجانی-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688