صفحه کنونی: مقالات تبلیغات بهترین راهکارهای ثبت آگهی رایگان و تبلیغات پربازده

بهترین راهکارهای ثبت آگهی رایگان و تبلیغات پربازده

بهترین راهکارهای ثبت آگهی رایگان و تبلیغات پربازده

بهترین راهکارها برای ثبت آگهی رایگان و تبلیغات پربازده در این بخش ارائه شده است. برای مطالعه در زمینه بهترین راهکارها برای ثبت آگهی رایگان و تبلیغات پربازده ادامه این مطلب را بخوانید.



نکات مهم در انتخاب عنوان آگهی تبلیغاتی - 1- تیتر ها دروازه های ورود هستند که باید طوری بیان شوند که ببینده را جذب خود کنند و نگذارند آن ها بی تفاو ت از کنار آگهی تبلیغاتی عبور کنند. بهتر است نام گروه مخاطب آگهی در تیتر گنجانده شود. برا ی مثال، اگر محصول برای کودکان است در تیتر آگهی باید مادران را مخاطب قرار داد.

2- تیتر باید در خواننده ایجاد انگیزه کند و هدف و نتیجه خوشایندی را برای خریدار به دنبال داشته باشد. البته باید توجه داشت که این اهداف نباید دور از انتظار یا اغراق آمیز باشند.

3- کاری کنید که نوشته شما بوی تازگی بدهد، زیرا مشتریان همواره به دنبال محصول جدید و راه های استفاده از یک محصول شناخته شده یا شکل به روز درآمده‌ی یک محصول قدیمی و خوب هستند. استفاده از کلمات قدرتمند تیتر آگهی تبلیغاتی شما را جذاب‌تر می‌کند؛ کلماتی مانند «هیجان انگیز» و «جدید».

4- کلمه‌های دیگری که اعجاز می‌کنند، عبارتند از:

چگونه می‌توان… چیزی که به دنبالش بودید… با معرفی … به تازگی در جمع … حیرت انگیز … معجزه‌وار … دلخواه همه … سریع و آسان … تحول … در آینده‌ای نه چندان دور … تغییر دائمی … تضمین …

هرگز به این کلمه‌ها که زیاد به گوشتان خورده‌اند، پشت نکنید. کارایی‌شان حتمی است و از قضا دلیل این که زیاد آن‌ها را دیده و شنیده‌ایم، همین است که معجزه می‌کنند .

5-  همان طور که گفتیم، تعداد افرادی که فقط تیتر آگهی تبلیغاتی را می‌خوانند حدود پنج برابر آن‌هایی است که وقت می‌گذارند و تمام آگهی را می خوانند. بنابراین الزامیست که در تیتر نام تجاری و همچنین محصول تبلیغی درج شود.

6- در تیتر آگهی تبلیغاتی به هدفی که به محقق شدن آن ایمان دارید اشاره کنید. نگران طولانی شدن تیتر نباشید، خواننده وقتی شروع به خواندن می کند به طور حتم آن را نیمه کاره رها نمی‌کند.

7- وقتی تیتر به طور کامل بتواند افراد را جذب کند، این انگیزه را در آنها به وجود می آورد که به خواندن کل آگهی ترغیب شود.

8-  به هیچ وجه از کلمات و افعال منفی استفاده نکنید. سعی کنید افعال مثبت را جایگزین افعال منفی کنید. برای مثال ننویسید « این مایه ظرفشویی برای پوست شما مضر نیست»، زیرا احتمال دارد به علت خطای دید طور دیگری خوانده شود. هر کلمه دارای بار معنایی مثبت یا منفی می باشد و شما باید در انتخاب آنها دقت کافی را داشته باشید، بهتر است که تیتر آگهی تبلیغاتی خود را چندین بار بازخوانی کرده و با استفاده از کلمات هم معنی نسخه های گوناگونی از آن تهیه کنید.

بعنوان مثال عبارت “هیچ وقت خسته نمیشوید” در کل معنای مثبتی را ارائه میکند ولی ترکیبی از سه کلمه با بار معنایی منفی می باشد، هرکدام از این این کلمات به تنهایی نوعی محدودیت را در ذهن افراد تصویر میکنند، حال آنکه میتوان تیتر آگهی تبلیغاتی را اینگونه بازنویسی نمود “همیشه سرحال هستید”. این عبارت همان معنی و مفهوم رو با استفاده از کلمات مثبت به خواننده منتقل خواهد کرد.

---------------------------

چگونه تبلیغ اینترنتی موثر و مفید ثبت کنیم؟

اگر می خواهید تبلیغ اینترنتی موثر و مفید ثبت نمائید. موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- در مرحله اول باید یک سایت معتبر و پربازدید برای ثبت آگهی در اینترنت پیدا کنید. سایت سودایران یکی از بهترین گزینه ها است.

سایت سودایران:

- بازدید بالایی دارد.

- از نظر گوگل بهینه است.

- امکانات متنوعی را ارائه داده است.

- تا مرداد 95 بیش از 70000 آگهی ثبت شده دارد.

برای درج آگهی در سایت سودایران، بر روی عبارت درج آگهی رایگان کلیک نمائید. در ادامه ثبت نام کرده و وارد کنترل پنل شوید. پس از آن به راحتی می توانید هر تعداد آگهی که مد نظر خودتان است را درج کنید.

2- متن آگهی را کامل بنویسید. آگهی های با متن بسیار کوتاه از نظر گوگل اسپم به حساب آمده و ایندکس نمی شوند. متن آگهی را قانع کننده بنویسید. به این معنی که، اگر کسی بر روی آگهی شما کلیک نمود و آگهی شما را دید توضیحات شما به اندازه ای کامل و جامع باشد که بیننده متقاعد شود با شما تماس بگیرد.

3- آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. بعضی از کاربران یک متن تکراری دارند و با همن متن تکراری 10 آگهی یا بیشتر ثبت نموده و فقط عنوان آگهی را تغییر می دهند. این نوع ثبت آگهی هم بی فایده است. روزانه یک ربع وقت بذارید و متن جدیدی برای مهرفی محصولاتتان بنویسید و به عنوان آگهی درج نمائید.

4- - تبلیغاتی که نفعی را به مصرف کننده قول ندهد، فروش نمی کند. بیشتر از آنچه که درباره کیفیت و ویژگیهای برتر محصول خودتان توضیح می دهید، در رابطه با نفعی که به مشتری شما می رساند و یا مزایای که برای او دارد حرف بزنید.

5- آگهی های دارای تیتر حاوی یک نفع به طور میانگین چهار برابر بیش از آگهی های فاقد این قول خوانده می شوند. به طور متوسط مردم، عنوان ها و شعارها را پنج برابر متن آگهی مطالعه می کنند.

6- برای آگهی یا آگهی های خودتان عکس مناسبی انتخاب کنید. یکی از برتری های که سایت سودایران به نسبت سایر سایتهای درج آگهی رایگان دارد این است که در این وب سایت حتی برای آگهی های رایگان 10 عکس می تواند درج کنید. عکسهایی که خودتان با موبایل یا دروبین گرفته باشید و واقعا عکس محصول یا لوازم فروشی خودتان باشد، تاثیرگذارتر است.

7- توجه کنید که ثبت آگهی در سودایران رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را ویژه کنید. درست است که به صورت رایگان می توانید تبلیغات درج کنید، ولی اگر می خواهید آگهی شما بازدهی داشته باشد، حداقل برای آن وقت بذارید و برای هر آگهی جدید متن متفاوتی بنویسید. یک راهکار دیگر این است که آگهی های قبلی را با هم ترکیب کرده و آگهی جدیدی بسازید. در هر صورت، از درج آگهی تکراری پرهیز نمائید.

---------------------------

چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟

اگر می خواهید تبلیغات موفقی داشته باشید موارد زیر را در نظر بگیرید:

1- آگهی خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید مانند سودایران ثبت نمائید. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا مرداد 95 بیش از 70000 آگهی ثبت شده دارد. درج آگهی در سودایران پربازده و مفید است.

2- عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب کنید که جذاب و گیرا باشد. در عنوان آگهی مهمترین مزیت و ویژگی برتر کالا و خدمات خودتان را بیان کنید تا بر روی آگهی شما کلیک شود.

3- متن آگهی خودتان را کامل و متقاعد کننده بنویسید. تجربه نشان داده است که آگهی های بلند بازدهی بیشتری دارند. از نظر گوگل هم متن های زیر 250 کلمه اسپم به حساب می آید.

4- عکس و تصویر مناسبی برای تبلیغ خودتان انتخاب نمائید. یک تصویر بهتر از صدها نوشته منظور شما را می‌رساند. تصاویر را با دقت و کاملا مرتبط با متن آگهی انتخاب کنید.

5- حین ثبت آگهی گروه مناسبی برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید. این امر باعث می شود که در صفحات مرتبط با آگهی شما تبلیغاتی که ثبت کرده اید نشان داده شود.

6- تنها به یک اگهی اکتفا نکنید. درج آگهی در سودایران رایگان است و تعداد زیادی آگهی می توانید ثبت نمائید. آگهی های متفاوت با متن متفاوت ثبت کنید و احتمال جذب مشتری خودتان را بیشتر کنید.

7- آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و اهمیت آنها را کاهش می دهند.

---------------------------

کجا تبلیغ کنیم؟

در این بخش در رابطه با اینکه کجا تبلیغ کنیم توضیحاتی ارائه شده و یک سایت تبلیغاتی موفق هم معرفی خواهد شد.

یکی از بهترین وب سایتهایی که برای تبلیغات اینترنتی و درج آگهی رایگان می توانید از آن استفاده کنید سایت سودایران است.

سایت سودایران یکی از برترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران است و به فروش کالا و خدمات و رونق کسب و کار شما کمک بسیاری خواهد کرد.

در سایت سودایران امکانات متنوعی برای ثبت آگهی و تبلیغ ارائه شده است. به عنوان مثال:

- برای هر آگهی (حتی آگهی های رایگان) می توانید 10 عکس ثبت نمائید.

- تمامی شهرهای ایران پوشش داده شده است (حین درج آگهی می توانید شهر و استان را انتخاب کنید).

- تعداد آگهی های و تبلیغاتی که می توانید درج نمائید نامحدود است.

-در صورت تمایل با پرداخت هزینه ناچیز می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید.

- ....

سایت سودایران یکی از پربازدیدترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران است و در روزهای عادی هفته بازدید آن به بیش از 12000 بازدید در روز می رسد. با درج آگهی در این سایت، تبلیغ شما را هزاران نفر خواهند دید.

در سایت سودایران گروه بندی متنوعی از جمله تدریس و آموزش، صنعت و صنعت برق و ماشین آلات صنعتی و ....، املاک و خودرو، ارتباطات، استخدام، خدمات و .... برای درج تبلیغ در نظر گرفته شده است.

اگر می خواهید کسب و کارتان را معرفی کنید و یا رونق دهید ... اگر می خواهید ملک و خودروی خودتان را به فروش برسانید .... اگر می خواهید هر گونه کالا و خدماتی را بفروشید .... اگر قصد دارید لوازم نو و دست دوم خودتان را بفروشید .... در هر صورت، فرصت درج آگهی در سایت سودایران را از دست ندهید.

حین درج آگهی در سایت سودایران موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب کنید. عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب کنید که جذاب و گیرا باشد. بسیاری از بازدید کنندگان فقط عنوان آگهی شما را می بینند. اگر عنوان را خوب انتخاب کرده باشید بر روی آگهی شما کلیک می کنند. در غیر اینصورت بر روی آگهی های دیگر کلیک خواهند کرد.

آگهی های دارای تیتر حاوی یک نفع به طور میانگین چهار برابر بیش از آگهی های فاقد این قول خوانده می شوند. به طور متوسط مردم، عنوان ها و شعارها را پنج برابر متن آگهی مطالعه می کنند. در نتیجه اگر شعار شما منجر به فروش کالایتان نشود 90% پولتان را به هدر داده اید.

2- متن آگهی را تا جایی که ممکن است کامل و قانع کننده بنویسید. تجربه نشان داده است که آگهی های بلند بازدهی بیشتری دارند.

3- تبلیغاتی که نفعی را به مصرف کننده قول ندهد، فروش نمی کند. بیشتر از آنچه که درباره کیفیت و ویژگیهای برتر محصول خودتان توضیح می دهید، در رابطه با نفعی که به مشتری شما می رساند و یا مزایای که برای او دارد حرف بزنید.

-----------------------------

چرا تبلیغات کنیم؟

تبلغات و بازاریابی برای هر کسب و کاری لازم است. حتی اگر در حال حاضر فروش شما خوب است باز هم تبلیغات به بهتر شدن اوضاع و افزایش فروش شما می تواند کمک شایانی بکند.

تحقیقات نشان داده است که شرکتها و موسساتی که در دوران رکود هم تبلیغات خودشان را قطع نکردند در دوران بعد از رکود چون در اذهان مردم باقی مانده بودند پیشرفت زیادی کردند.

اگر می خواهید کالا و خدماتتتان را به خوبی به فروش برسانید و برند خودتان را در ذهن اکثریت مردم جا بیندازید به تبلیغات و بازرایابی نیاز دارید.

یکی از بهترین انواع تبلیغات، تبلیغات اینترنتی است. تبلیغات اینترنتی به صرفه است و 24 ساعته در خدمات کسب و کار شماست. هیچ نوع تبلیغاتی گستردگی تبلیغات اینترنتی را ندارد. تبلیغات اینترنتی در کل کشور قابل مشاهده است.

برای فروش کالا و خدمات، معرفی کسب و کارتان و افزایش فروش خودتان تبلیغات اینترنتی را مورد استفاده قرار دهید. یکی از بهترین وب سایتهایی که در زمینه تبلیغات اینترنتی فعالیت دارد سایت سودایران است.

سایت سودایران:

- بازدید بالایی دارد. با درج تبلیغ در سودایران آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می کیرد.

- از نظر گوگل بهینه است. آگهی خودتان را در سودایران ثبت کنید و بعد از چند ساعت در نتایج گوگل ببینید.

- امکانات متنوعی را ارائه داده است. برای هر آگهی می توانید 10 عکس ثبت کنید. در سودایران بی نهایت آگهی می توانید درج نمائید.

---------------------------

چگونه تبلیغات موثر و پربازده داشته باشیم؟

برای ثبت تبلیغات موثر و پربازده در اینترنت در مرحله اول باید آگهی خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید درج نمائید. با درج تبلیغات در یک سایت پربازدید آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت.

یکی از معتبرترین و پربازدیدترین سایتهای آگهی رایگان اینترنتی سایت سودایران است. سایت سودایران در روزهای عادی هفته بیش از 12000 بازدید کننده دارد. با درج آگهی در سودایران، تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد. درج تبلیغات در سایت سودایران موثر و مفید و پربازده است. سایت سودایران تا سال 95 بیش از 60000 آگهی ثبت شده دارد. شما نیز آگهی خودتان را در سودایران درج نموده و کسب و کارتان را رونق ببخشید و کالا و خدمات خودتان را به فروش برسانید.

یکی از موارد بسیار مهمی که برای ثبت تبلیغات موثر و پربازده در اینترنت باید در نظر بگیرید عنوان آگهی و تبلیغ شماست. اولا بیش از 90 درصد از افراد فقط عنوان آگهی شما را می بینند. اگر عنوان آگهی خودتان را خوب نوشته باشید بر روی آگهی شما کلیک کرده و از بین صدها آگهی مشابه آگهی شما، بر روی تبلیغ شما کلیک خواهند کرد. ثانیا اگر عنوان شرکت خودتان را یا محصول خودتان را در عنوان آگهی ارائه کرده باشید، کسانی که عنوان آگهی شما را می بینند می دانند که درباره چیست و احتمال جذب مشتری شما بیشتر خواهد شد.

برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی به سایت سودایران مراجعه نمائید. در سایت سودایران هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید درج کنید. ثبت آگهی در سودایران رایگان است. اگر تمایل داشته باشید می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. برای ثبت آگهی و تبلیغات در سودایران بر روی عبارت ثبت تبلیغات رایگان کلیک نمائید.

مطلب دیگری که برای ثبت تبلیغات موثر و پربازده در اینترنت در نظر بگیرید، متن آگهی است. متن آگهی را تا جایی که می توانید کامل بنویسید. در متن آگهی خودتان هر توضیحی که لازم می بینید ارائه کنید. متن آگهی شما باید کامل و جامع قانع کننده باشد. در باره محصول خودتان به صورت کامل توضیح دهید. اگر خدماتی ارائه می کنید، به صورت کامل بنویسید که چه مزیتی برای مشتری دارد. اگر محصولی ارائه می کنید بنویسید که مزایای آن به نسبت محصولهای مشابه چیست. به صورت کلی، متن آگهی شما باید بازتاب کاملی از ویژگیهای برتر محصولات و خدمات شما باشد. بنویسید که محصول و خدمات شما چه نفعی برای مشتری دارد و فقط مشتری را در اولویت توضیحاتتان قرار دهید.

برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس یا عکسهایی انتخاب نمائید. در سایت سودایران برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید انتخاب کنید. عکس و تصویر میزان موثر بودن آگهی شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

------------------------------

چگونه خوب تبلیغ کنیم؟

برای ثبت تبلیغات خوب و پربازده موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- یک وب سایت پربازدید را برای ثبت تبلیغات خودتان انتخاب کنید. وب سایت حاضر (سودایران) یکی از بهترین گزینه ها برای درج آگهی و تبلیغ شماست.

سایت سودایران در روزهای عادی هفته بیش از 12000 بازدید کننده دارد. با درج آگهی در سودایران، تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد.

2- عنوان آگهی خودتان را جذاب و گیرا بنویسید. بیش از 90 درصد از افراد فقط عنوان آگهی شما را می بینند. اگر عنوان آگهی خودتان را خوب نوشته باشید، از بین صدها آگهی بر روی تبلیغ شما کلیک نموده و احتمال اینکه مشتری شما باشند بیشتر خواهد شد.

3- متن آگهی را قوی بنویسید. متن آگهی و تبلیغات خودتان را قانع کننده و جذاب بنویسید. تمام مدارکی که می تواند مشتری را قانع کند ارائه دهید. رزومه کاملی از کارهای قبلی خودتان را در متن آگهی ارائه کنید.

4- عکس خوبی برای آگهی و تبلیغات خودتان انتخاب نمائید. گاهی یک تصویر از هزاران نوشته بهتر است. تصویر مناسبی از کالا یا خدمات خودتان ارائه کنید. در سایت سودایران (همین سایت) برای هر آگهی 10 عکس می توانید ارائه نمائید.

5- گروه بندی مناسب رمز موفقیت است. اگر به عنوان مثال در زمینه فروش آپارتمان فعالیت دارید آگهی خودتان را در گروه بندی مناسب "خرید و فروش اپارتمان" ارائه دهید. به این ترتیب بازدهی آگهی شما بیشتر خواهد شد.

6- کلمات کلیدی به دیده شدن تبلیغ شما کمک می کند. برای هر آگهی می توانید 10 کلمه کلیدی انتخاب نمائید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر اگهی شما توسط موتورهای جستجو همچون گوگل کمک می کند.

7- به یک اگهی اکتفا نکنید. اگر می خواهید نتیجه بگیرید، به یک آگهی اکتفا نکنید. درج اگهی در سایت سودایران رایگان است. وقت بذارید و آگهی های زیادی با عناوین متنوع و متن غیر تکراری درج کنید. به این ترتیب تبلیغات شما موثر تر و گسترده تر خواهد شد.

8- آگهی های تکراری = آفت تبلیغات: آگهی کپی نکنید. بارها و بارها این مطلب گفته شده است. آگهی های کپی شده از نظر گوگل اسپم به حساب می آید و برای شما فایده ای نخواهد داشت.

9- هر روز یک آگهی: هر روز 15 دقیقه وقت بذارید و یک آگهی جدید درج نمائید. آگهی های شما به مرور بیشتر و بیشتر شده و تماسهای شما آغاز می گردد.

10- آگهی ویژه درج کنید. در سایت سودایران (همین وب سایت) با پرداخت هزینه مناسبی می توانید آگهی خودتان را ویژه کرده و جایگاه نمایش آن را بالاتر از سایر آگهی ها انتخاب کنید. بازدهی آگهی های ویژه بیشتر بوده و بازدیدکنندگان به ان اطمینان بیشتری می کنند.



------------------------------

چگونه تبلیغات کنیم؟

اگر قصد دارید در رابطه با سوال (چگونه تبلیغات کنیم) اطلاعاتی کسب کنید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای ثبت تبلیغات در اینترنت و درج آگهی و تبلیغات موفقیت آمیز اینترنتی در مرحله اول باید سایت مناسب برای آگهی و تبلیغ خودتان را پیدا کنید.

به مثالهای زیر دقت نمائید:

- اگر قصد دارید در زمینه تدریس و آموزش تبلیغ کنید سایت ایران مدرس برای تبلیغات شما مناسب و عالی است. برای ثبت تبلیغ در ایران مدرس بر روی عبارت سایت تبلیغات تدریس کلیک کنید.

- اگر می خواهید در زمینه کنکور، تدریس و آموزش کنکور و .... تبلیغات درج نمائید سایت ایران کنکور را انتخاب کنید. به منظور درج آگهی در ایران کنکور بر روی عبارت آگهی و تبلیغات کنکور کلیک نمائید.

- اگر در زمینه برق صنعتی و صنایع برق، تابلو برق، سیم و کابل و ... فعال هستد، سایت ایستگاه برق گزینه خوبی برای درج تبلیغات شما است. برای ثبت تبلیغ در ایستگاه برق بر روی عبارت تبلیغات برق صنعتی کلیک کنید.

- علاوه بر موارد بالا، در هر زمینه دیگری که قصد ثبت آگهی دارید، به سایت سودایران مراجعه کنید. سودایران یکی از سایتهای پربازدید تبلیغات ایران است و در هر زمینه ای می توانید در آن آگهی درج نمائید. برای ثبت تبلیغ در سودایران بر روی عبارت ثبت آگهی در اینترنت کلیک نمائید.

- ....

پس از انتخاب سایت مناسب برای ثبت تبلیغ و آگهی مورد دیگری که باید در نظر بگیرید، نحوه نوشتن عنوان اگهی و تبلیغ خودتان است. عنوان (TITLE) آگهی را مناسب متن آن انتخاب کنید. عنوانهای کلی مانند (فروش | فروش فوری | خرید | خریدار و ...) مناسب نیستند. همانطور که مشاهده می‌کنید، عناوین بالا بسیار کلی بوده و آگهی می‌تواند شامل همه چیز باشد، بنابراین خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد. عنوان (TITLE) آگهی، برای ایندکس کردن آگهی شما در موتورهای جستجو بسیار مهم است. سعی کنید مهم ترین و با معناترین کلمات را نسبت به موضوع آگهی خود، برای عنوان آگهی انتخاب کنید.

در مرحله بعد باید متن خوب و کاملی برای آگهی و تبلیغ خودتان انتخاب کنید. در متن آگهی توضیحات کامل و قانع کننده ای ارائه دهید طوری که اگر متقاضی کالا و خدمات شما متن آگهی را مطالعه کرد، متقاعد شود که با شما تماس بگیرد. متن آگهی را کامل بنویسید. آگهی های با متن بسیار کوتاه از نظر گوگل اسپم به حساب آمده و ایندکس نمی شوند. در بهترین حالت، اگر این آگهی ها ایندکس هم بشوند، در نتایج جستجوی گوگل در نتایج اولیه نشان داده نمی شوند.

تعداد آگهی هایی که به عنوان مثال در سایت سودایران می توانید درج کنید نامحدود است. یعنی هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید به صورت رایگان درج کنید. ولی بسیاری از کاربران از این امکان به شیوه ی نامناسبی استفاده می کنند. به این شکل که یک آگهی یکسان را 20 بار ثبت می نمایند و فقط عنوان آن را تغییر می دهند. یعنی متن هر 20 آگهی کاملا مشابه است. این کار هیچ فایده ای ندارد. آگهی و تبلیغات تکراری و کپی شده بازدید کننده ای برای شما ایجاد نمی کند. آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و در نتایج جستجوی خودشان این متن های تکراری را نمایش نمی دهند.



------------------------------

ثبت آگهی و درج تبلیغات رایگان در سایت معتبر و پربازدید

اگر قصد ثبت آگهی و درج تبلیغات رایگان در سایت معتبر و پربازدید را دارید به سایت سودایران مراجعه کنید.

سایت سودایران:

- تا سال 95 بیش از 60000 آگهی درج شده دارد. تا تیر 95 تعداد آگهی های سایت سودایران به حدود 65000 آگهی هم رسیده است. تعداد آگهی های ثبت شده در سایت سودایران روز به روزدر حال افزایش است. شما نیز آگهی و تبلیغ خودتان را در این سایت ثبت نموده و کالا و خدماتتان را به فروش برسانید و یا کسب و کارتان را رونق دهید.

- روزانه بیش از 12000 بازدید دارد. بازدید این سایت به نسبت ماههای اخیر افزایش قابل توجهی داشته و آگهی و تبلیغ شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده در کل کشور قرار می دهد. بازدید سودایران در روزهای گذشته از 13000 بازدید در روز هم بیشتر شده است. این بازدید بر مبنای شمارشگر معتبر وبگذر بوده و مانند بسیاری از سایتهای آگهی بازدیدی نیست که توسط خود سایت سودایران گزارش شود. سایت سودایران یکی از سایتهای پربیننده ایران است و درج اگهی و تبلیغ در آن مفید و موثر است. درج تبلیغ در سودایران کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را بالا ببرید.

- در سایت سودایران گروه بندی متنوعی برای درج اگهی و تبلیغات رایگان همچون املاک و اپارتمان، خودرو و اتومبیل، اموزش و تدریس ابتدایی، کنکوری، دبیرستان، دانشگاه و ...، صنعت و لوازم صنعتی و لوازم برقی و ماشین الات، استخدامی، ارتباطات، خدمات، لوازم، کامپیوتر و لپ تاپ و.... در نظر گرفته شده است. در سودایران تمامی شهرهای ایران پوشش داده شده است. در این سایت برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید انتخاب کنید و کالا و خدمات خودتان را به خوبی معرفی کنید.

هر جای ایران که ساکن هستید و در هر زمینه ای که فعالیت دارید فرصت درج اگهی و تبلیغ در سایت پربازدید و معتبر سودایران را از دست ندهید. همانطور که گفته شده درج تبلیغات در سودایران کاملا رایگان است. البته اگر آگهی خودتان را ویژه کنید، تبلیغات شما در صفحه اصلی سایت همواره بالاتر از سایر آگهی ها نمایش داده خواهد شد. برخی از مزیتهای آگهی ویژه به صورت زیر است:

 1) آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی وب سایت سودایران و بدون نیاز به «به روز رسانی» نشان داده می شوند.

2) با کلیک بر روی هر آگهی، آگهی های ویژه در سمت چپ و بالای صفحه به کاربر نشان داده خواهد شد. آگهی‌های ویژه در صفحات بیشتری و بصورت کاملا مرتبط با جستجوی کاربران نمایش داده می‌شود و شانس دیده شدن آن بسیار بالاتر خواهد بود.

3) کاربران به آگهی های ویژه بیشتر اعتماد کرده و بازدهی آگهی های ویژه بالاتر است. درج آگهی ویژه به معنای آن است که آگهی دهنده از خدمات و کالای خود اطمینان کافی دارد و برای جلب نظر بازدیدکنندگان و مشتریان واقعی حاضر به پرداخت وجه آگهی خود شده است.

4) در صفحات داخلی سایت نیز، آگهی های ویژه بالاتر از سایر آگهی ها نمایش داده خواهند شد.

--------------------------------

چرا تبلیغات اینترنتی و تبلیغات در اینترنت مهم است؟

تبلیغات اینترنتی و تبلیغات در اینترنت یکی از بهترین راهکارها برای جذب مشتری و رونق کسب و کارها است. تبلیغات اینترنتی ویژگیهای منحصر به فردی دارد که واقعا آن را جذاب کرده و از سایر انواع تبلیغات دیگر متمایز می کند.

تبلیغات اینترنتی گستردگی زیادی دارد. مثلا اگر شما ساکن تهران هستید، با ثبت تبلیغات در اینترنت می تواند کالا و خدمات خودتان را در تهران، استان تهران و کل کشور بشناسانید. هیچ نوع تبلیغات دیگری این گستردگی را ندارد.

تبلیغات در اینترنت به لحاظ مکانی محدودیت ندارد و به لحاظ زمانی هم همینطور. آگهی و تبلیغات شما در اینترنت به صورت 24 ساعته در معرض دید متقاضیان کالا و خدمات شما قرار می گیرد.  سایر انواع تبلیغات معمولا در زمانهای مشخصی به افراد نشان داده می شود.

افراد برای پیدا کردن کالا و خدمات شما در اینترنت از طریق جستجو در موترهای جستجو مانند گوگل به تبلیغات شما می رسند و چون خودشان متقاضی دیدن تبلیغ شما هستند احتمال اینکه مشتری شما شوند خیلی بالا است.

تبلیغات در اینترنت به نسبت بسیاری از انواع تبلیغات دیگر به صرفه است. در بسیاری از وب سایتهای تبلیغات اینترنتی مانند سودایران درج آگهی و تبلیغ رایگان است. هر تعداد اگهی و تبلیغ که بخواهید می توانید در اینترنت و در سایت سودایران درج کنید.

در اینترنت تبلیغات خودتان را در هر زمینه ای (مانند املاک و مسکن و آپارتمان، اتومبیل و خودرو، ارتباطات، تدریس خصوصی و آموزش، صنعت و صنعت برق، استخدام، خدمات، کالا و لوازم و .... ) درج کنید.



برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان در سایت سودایران (همین سایت) بر روی عبارت درج آگهی رایگان کلیک کنید.


بازدید: 1363
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-تبلیغات اینترنتی-افزایش درآمد-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-نحوه افزایش فروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات گوگل-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی درج آگهی رایگان-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-تبلیغات رایگان موثر-بهترین سایت تبلیغاتی-چگونگی ثبت آگهی رایگان-تبلیغات پربازدید-ثبت آگهی رایگان پربازده-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش عمده سجاده نماز
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تولیدی کاور لباس
حمید
تهران
تلفن:09385005821

تبلیغات و پخش تراکت غرب گستر
mostafa karimi
تهران
تلفن:09366072661

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398