صفحه کنونی: مقالات تبلیغات مزایای ثبت آگهی ویژه + راهنمایی درج آگهی ویژه

مزایای ثبت آگهی ویژه + راهنمایی درج آگهی ویژه

مزایای ثبت آگهی ویژه + راهنمایی درج آگهی ویژه

همانطور که می دانید درج آگهی و تبلیغات در وب سایت حاضر (سودایران) کاملا رایگان است. برای درج اگهی رایگان در سایت سودایران بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید. تعداد آگهی هایی که در این وب سایت می توانید درج کنید نامحدود می باشد. هر تعداد آگهی و در هر موضوعی می توانید در سودایران ثبت کنید. سایت سودایران تمامی شهرهای ایران را پوشش داده است. در صورتیکه تمایل داشته باشید، می توانید آگهی رایگان خودتان را با پرداخت مبلغ مناسبی ویژه کنید. برای ثبت آگهی ویژه در سایت سودایران (وب سایت حاضر) پس از ورود به کنترل پنل به صورت زیر عمل کنید:



1) بر روی عبارت «درج آگهی جدید» در منوی سمت راست کلیک نمائید.


2) آگهی خودتان را درج نموده و بر روی کلید «ثبت شود» کلیک کنید (اگر قبلا آگهی درج نموده اید مراحل 1 و 2 لازم نیست).


3) بعد از ثبت آگهی، در منوی سمت راست بر روی عبارت «تعرفه آگهی ویژه» کلیک نموده و با توجه به تعداد ماه و تعداد ستاره مد نظرتان هزینه ای که باید پرداخت شود را مشاهده کنید.


4) بر روی عبارت «پرداخت هزینه آگهی ویژه» در منوی سمت راست کلیک نموده و هزینه آگهی را به صورت آنلاین پرداخت نمائید.


5) پس از پرداخت هزینه آگهی، بر روی عبارت «لیست آگهی(ها)» در منوی سمت راست کلیک نموده و بر روی آگهی موردنظرتان که می خواهید ویژه شود کلیک نمائید (در مقابل عنوان هر آگهی کلمه «آگهی» نشان داده شده است. بر روی کلمه «آگهی» کلیک کنید).


6) حال مربع کوچکی که در پایین توضیحات آگهی نشان داده شده است را تیک دار کرده و آگهی خودتان را ویژه کنید. پس از تایید مدیریت سایت، آگهی ویژه شما نمایش داده خواهد شد.


توجه: هر چه تعداد ستاره های آگهی ویژه شما بیشتر باشد، موقعیت نمایش آن در صفحه نسبت به سایر آگهی ها بالاتر خواهد بود.



مزایای درج آگهی ویژه در سایت سودایران به صورت زیر است:



1) آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی وب سایت سودایران و بدون نیاز به «به روز رسانی» نشان داده می شوند.


2) با کلیک بر روی هر آگهی، آگهی های ویژه در سمت چپ و بالای صفحه به کاربر نشان داده خواهد شد. آگهی‌های ویژه در صفحات بیشتری و بصورت کاملا مرتبط با جستجوی کاربران نمایش داده می‌شود و شانس دیده شدن آن بسیار بالاتر خواهد بود.


3) کاربران به آگهی های ویژه بیشتر اعتماد کرده و بازدهی آگهی های ویژه بالاتر است. درج آگهی ویژه به معنای آن است که آگهی دهنده از خدمات و کالای خود اطمینان کافی دارد و برای جلب نظر بازدیدکنندگان و مشتریان واقعی حاضر به پرداخت وجه آگهی خود شده است.


4) در صفحات داخلی سایت نیز، آگهی های ویژه بالاتر از سایر آگهی ها نمایش داده خواهند شد.



بازدید: 1254
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-افزایش تعداد مشتریان-آگهی اینترنتی-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-نحوه افزایش فروش-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی درج آگهی رایگان-سایت معتبر آگهی اینترنتی-آگهی اینترنتی موثر-تبلیغات مجانی-گوگل-آگهی رایگان پربیننده-ثبت آگهی موثر-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037