صفحه کنونی: مقالات تبلیغات چگونه خوب تبلیغ کنیم و اگهی بدهیم؟

چگونه خوب تبلیغ کنیم و اگهی بدهیم؟

چگونه خوب تبلیغ کنیم و اگهی بدهیم؟



اگر می خواهید خوب تبلیغ بدهید و آگهی های موثری درج نمائید در مرحله اول باید یک سایت خوب برای درج آگهی اینترنتی انتخاب کنید. وب سایت حاضر (سودایران) یکی از بهترین سایتهای آگهی رایگان است. این وب سایت بازدید بالایی دارد و آگهی شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می دهید. درج آگهی در این وب سایت کاملا رایگان بوده و هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید درج نمائید. برای ثبت آگهی و تبلیغ در این وب سایت (سودایران) بر روی لینک "ثبت آگهی رایگان" در بالای همین صفحه کلیک کنید. در مرحله بعد سعی کنید عنوان اگهی خودتان را خوب انتخاب نمائید. البته تنها به یک آگهی اکتفا نکنید.

عنوان آگهی باید جذاب و گیرا باشد. عنوان آگهی باید در میان آگهی های مشابه با آگهی شما کاربر را مجذوب خودش کند. باید جوری عنوان را بنویسید که بر روی آگهی شما کلیک کنند. عنوان آگهی مانند ویترین یک مغازه است. اگر ویترین مغازه را خوب بچینید وارد مغازه می شوند. اگر عنوان آگهی را هم خوب بنویسید بر روی آگهی شما کلیک می کنند. مهمترین ویژگی محصول و خدمات خودتان که برای مشتری می تواند جذاب باشد را در عنوان آگهی بیاورید. اگر خودروی خودتان را می خواهید بفروشید، نام خودرو، مدل و شهر محل فروش را در عنوان آگهی بیاورید. البته همانطور که گفته شد اگر محصولات مختلفی دارید و یا خدمات متفاوتی را ارائه می کنید می توانید صدها آگهی ثبت کنید. خودتان را تنها به ثبت یک آگهی محدود نکنید. یک آگهی جواب نمی دهد.

بعد از نوشتن عنوان خوب برای آگهی و تبلیغات، مسئله مهم دیگری که باید در نظز بگیرید، متن آگهی است. متن آگهی را متقاعد کننده بنویسید. اگر ویترین مغازه را خوب چیده باشید ولی محصولات خوبی داخل مغازه برای فروش نداشته باشید، فروش اتفاق نمی افتد. اگر عنوان آگهی خودتان را خوب بنویسید ولی متن آگهی خوب نباشد هم با شما تماس نمی گیرند. در متن آگهی خودتان هر مطلبی که باعث جلب اطمینان مشتری می شود را بیاورید. در متن آگهی محدودیت کاراکتر ندارید و بنابراین هر چه توضیحات بیشتری ارائه کنید بهتر است. بسیاری از کاربران متن آگهی خودشان را در حد یکی دو جمله ارائه می کنند. این اصلا پاسخگو نیست. در متن آگهی آدرس و شماره تلفن هم ارائه کنید. به این ترتیب اعتماد بیشتری به شما خواهند کرد.

آگهی کپی و تکراری درج نکنید. آگهی های کپی شده از سایتهای دیگر برای شما فایده ای ندارد. آگهی های کپی شده از نظر موتورهای جستجو همچون یاهو و گوگل ارزشی ندارند. گوگل آگهی های تکراری و کپی شده را تشخیص داده و در نتایج جستجوی خود این آگهی های کپی شده را نمایش نخواهد داد. بنابراین وقت خودتان را با ثبت آگهی تکراری تلف نکنید.

عکس خوبی برای آگهی خودتان انتخاب نمائید. در وب سایت حاضر (سودایران) برای هر آگهی 10 عکس می توانید درج نمائید. بنابراین با ثبت عکسها و تصاویر مناسب می توانید کالا و خدمات خودتان را به خوبی معرفی کنید. با درج عکس برای آگهی و تبلیغات خودتان هم اعتماد کاربر را بیشتر جلب می کنید و هم به او کمک می کنید شناخت بهتری از کالا و خدمات شما داشته باشد. در ضمن بسیاری از کاربران در اینترنت عکسها را جستجو می کنند. با ثبت عکس برای آگهی خودتان این کاربران هم ممکن است آگهی شما را دیده و با شما تماس بگیرند. برای حصول بازدهی بالا ، فرصت درج عکس و تصوی برای آگهی خودتان را از دست ندهید. در بسیاری از موارد یک عکس می تواند بهتر از صدها نوشته منظور شما را منتقل کند.

هر روز یک آگهی درج کنید. اگر می خواهید بیشترین بازدهی را از تبلیغات اینترنتی داشته باشید، هر روز یک آگهی ثبت کنید تا تعداد آگهی های شما بیشتر و بیشتر گردد. به این ترتیب به مرور زنگ خورهای شما آغاز می شود. خلاقیت به خرج دهید. عناوین مختلفی برای آگهی های خودتان انتخاب کرده و برای هر آگهی متنی متفاوت بنویسید. هر روز یکی از محصولات و کالاهای فروشی خودتان را انتخاب کنید و یا خدمات خودتان را به صورتی متفاوت به کاربران معرفی کنید. اگر کالای شما در کل کشور می تواند فروش داشته باشد، هر روز آگهی خودتان را برای یکی از شهرهای ایران بنویسید. هر چه تعداد آگهی های شما بیشتر باشد، احتمال جذب مشتری شما بالاتر خواهد بود. وقتی چند آگهی درج نمودید، آگهی ها را با هم ترکیب کرده و آگهی جدیدی بسازید. در تبلیغات اینترنتی تنها هزینه شما زمان است. زمان و وقت بگذارید و مشتری جذب نمائید.

آگهی خودتان را ویژه کنید. یکی از راهکارهای خوب برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات اینترنتی در سایت سودایران (همین سایت) ویژه کردن آگهی است. به این معنی که با پرداخت هزینه مناسبی، آگهی خودتان را ویژه کرده و موقعیت نمایش آن را بالاتر از آگهی های رایگان قرار می دهید. آگهی های ویژه در جلب اعتماد کاربر شانس بیشتری داشته و بیشتر دیده خواهند شد. آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده می شوند. در صفحات داخلی سایت نیز آگهی های ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهند شد. هزینه درج آگهی ویژه در سایت سودایران به نسبت تبلیغات در روزنامه و مجله و یا تبلیغات تراکتی بسیار مناسب تر است. برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تعرفه مراجعه نمائید.

آگهی های خودتان را پخش کنید. یکی از بهترین راهکارها برای افزایش اعتبار آگهی های شما از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل این است که لینک آگهی خودتان را در سایت و یا وبلاگ خودتان قرار دهید. اگر در وب سایت حاضر آگهی یا آگهی هایی دارید در سایت یا وبلاگ خودتان نیز لینک آن را قرار دهید. در ضمن، یک راهکار خوب دیگر هم پخش کردن لینک آگهی های خودتان در شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک است. اعتبار آگهی و تبلیغ شما با پخش کردن بیشتر لینک آن در شبکه های اجتماعی و سایتها و وبلاگهای دیگر افزایش می یابد و در نتیجه آگهی شما در نتایج گ.گل بیشتر نمایش داده شده و در نهایت با شما تماس بیشتری گرفته خواهد شد.

وب سایت یا وبلاگ خودتان را در متن آگهی معرفی کنید. اگر وبلاگ یا وب سایتی دارید، آدرس سایت یا بلاگ خودتان را در متن آگهی ارائه دهید. توضیحات خوبی در مورد کالا و خدمات خودتان ارائه نموده و در ادامه کاربر را برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر به سایت یا وبلاگ خودتان ارجاع دهید. اگر آگهی شما ویژه باشد، می توانید از سایت سودایران به سایت یا وبلاگ خودتان لینک هم بدهید و به این ترتیب جایگاه وبلاگ یا سایت شما در نتایج جستجوی گوگل ارتقا پیدا می کند.

برای تمامی آگهی های خودتان کلمات کلیدی انتخاب کنید. در تمامی سایتهای درج آگهی رایگان (از جمله وب سایت حاضر - سودایران) برای آگهی و تبلیغ خودتان می توانید کلمات کلیدی انتخاب نمائید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر آگهی شما در گوگل کمک زیادی می کند. کلمات کلیدی عبارتهایی هستند که کاربران و مشتریان شما ممکن است با این عبارتهای در گوگل جستجو نموده و در نهایت به آگهی شما برسند. مثلا اگر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارید، و عنوان آگهی شما "تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان و دانشگاه" است، کلمات کلیدی مناسب می تواند، تدریس ریاضی، مدرس ریاضی، معلم ریاضی، آموزش خصوصی ریاضی، تدریس تضمینی ریاضی و .... باشد.

برای ثبت آگهی در وب سایت حاضر (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید. سایت سودایران تا مرداد 95 بیش از 70000 آگهی درج شده دارد. تعداد آگهی های ثبت شده در سایت سودایران روز به روزدر حال افزایش است. تا شهریور 95 تعداد آگهی های ثبت شده در این وب سایت از 77000 آگهی هم بیشتر شده است.

منبع: سودایران


بازدید: 1447
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-نحوه افزایش فروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-بهترین سایت تبلیغاتی-تبلیغات رایگان موثر-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-ثبت آگهی رایگان پربازده-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

پخش تراکت در تهران
محمدرضا
تهران

ثبت آگهی رایگان
آنی گاه
تهران

فروش ویژه میز سمپل تاجدار
دیجی استند
تهران
تلفن:09011118859

فروش ویژه سه پایه بوم فلزی
دیجی استند
تهران
تلفن:09011118859