صفحه کنونی: مقالات تبلیغات افزایش درآمد با ثبت آگهی و تبلیغات رایگان

افزایش درآمد با ثبت آگهی و تبلیغات رایگان

افزایش درآمد با ثبت آگهی و تبلیغات رایگان

افزایش درآمد با ثبت آگهی و تبلیغات رایگان ممکن است. در وب سایت حاضر (سودایران) می توانید آگهی و تبلیغات خودتان را به صورت کاملا رایگان ثبت نموده و با تبلیغ کارتان درآمدتان را افزایش دهید.

همانطور که می دانید، تبلیغات و بازاریابی در حال حاضر یکی از مهمترین کارهایی است که برای افزایش فروش و افزایش درآمد باید به آن توجه کرد. اگر شما بتوانید کار خودتان و کالا و خدماتی که به فروش می رسانید را خوب تبلیغ کنید، درآمد شما افزایش پیدا کرده و کسب و کارتان رونق پیدا می کند. البته، مسلما عوامل و پارامترهای دیگری هم در رونق کسب و کارها مهم هستند ولی به هر حال یکی از مهمترین پارامترها همواره تبلیغات و بازاریابی اصولی و مناسب است. از بین انواع مختلف تبلیغات، تبلیغات اینترنتی برای رونق کسب و کار و افزایش درآمد شما می تواند نقش بسیار خوب و موثری را بازی کند. ممکن است تا به حال از تبلیغات اینترنتی استفاده کرده باشید یا نه. به هر حال این نوع تبلیغات مزایایی دارد که باعث می شود یک سر و گردن از سایر انواع تبلیغات بالاتر باشد.

در مرحله اول، ثبت آگهی و تبلیغات در اینترنت راحت، به صرفه و رایگان است. در همین سایت (سودایران) با کلیک بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" که در بالای همین صفحه با رنگ نارنجی نشان داده شده است، می توانید در عرض 10 دقیقه آگهی و تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. بنابراین ثبت آگهی در اینترنت راحت است و به هیچ امکانات و دانش خاصی نیاز ندارد. مطلب دیگر اینکه ثبت آگهی در اینترنت (و در همین سایت -سودایران) کاملا رایگان است. شما برای درج اگهی و تبلیغ خودتان هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید. تنها در صورتیکه تمایل داشته باشید، می توانید آگهی خودتان را با پرداخت مبلغ مناسبی (که آن هم در مقایسه با سایر انواع تبلیغات واقعا کم است) ویزه کنید. آگهی های ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بازدهی بالاتری دارند. برای مشاهده تعرفه آگهی ویژه در صفحه اصلی همین سایت (سودایران) بر روی لینک تعرفه کلیک کنید.

آگهی و تبلیغات اینترنتی امکانات بسایر زیادی به شما می دهد تا درآمدتان را افزایش دهید. به عنوان مثال تعداد آگهی هایی که می توانید درج کنید نامحدود است و همانطور که گفته شد آن هم به صورت کاملا رایگان. تبلیغات شما در روزنامه و مجله محدودیت تعداد کاراکتر و محدودیت تعداد عکس دارد. در سایت سودایران (همین سایت) برای هر آگهی 10 عکس می توانید ثبت نمائید. در ضمن تعداد آگهی هایی که ثبت می کنید هم نامحدود است. برای هر آگهی هم هر مقدار که می خواهید می توانید توضیح ارائه دهید. هیچ محدودیتی در کار نیست. حتی پیشنهاد می شود به یک یا چند آگهی اکتفا نکنید. هر روز 10 دقیقه تا یک ربع وقت بذارید و یک آگهی جدید با عنوان و متن متفاوت درج کنید. هر چه تعداد آگهی های شما بیشتر باشد، تعداد بازدید آنها و در نتیجه زنگ خورهای شما بیشتر می شود. در نتیجه درامد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.

تبلیغات اینترنتی و درج اگهی در اینترنت گستردگی مکانی و زمانی بسیار خوبی هم دارد. به این معنی که اگهی و تبلیغات شما در کل کشور قابل مشاهده بود و به صورت 24 ساعته هم در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد. حال خودتان تبلیغات اینترنتی و درج آگهی رایگان در اینترنت را با تبلیغات تراکت و روزنامه مقایسه کنید. تبلیغات تراکتی تنها چند محله را پوشش خواهد داد و به مدت چند ساعت. قدرت و گستردگی هیچ کدام از انواع تبلیغات دیگر قابل مقایسه با تبلیغات اینترنتی نیست.

با توجه به مطالب ارائه شده، برای رونق کسب و کار، افزایش تعداد مشتریان و افزایش درآمد خودتان، فرصت درج آگهی و تبلیغات در اینترنت را از دست ندهید. یکی از بهترین وب سایتهایی که می توانید تبلیغات خودتان را در آن ثبت نمائید، همین سایت (سودایران) است. سایت سودایران تا مرداد 95 بیش از 70000 آگهی درج شده دارد. تعداد آگهی های ثبت شده در سایت سودایران روز به روزدر حال افزایش است. تا مهر 95 تعداد آگهی های ثبت شده در این وب سایت از 80000 آگهی هم بیشتر شده است.

سایت سودایران:

1- بازدید بالایی دارد. با درج تبلیغ در سودایران، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد.

2- از نظر گوگل بهینه است. آگهی و تبلیغ شما پس از چند ساعت در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود.

3- گروه بندی متنوعی دارد و تمامی شهرهای ایران را پوشش داده است. در هر زمینه ای که می خواهید و هر جای ایران که هستید می توانید آگهی خودتان را در این سایت ثبت نموده و درآمدتان را افزایش دهید.

4- درج آگهی در آن رایگان است. هر تعداد آگهی و در هر زمینه ای که مد نظر شماست در این سایت به صورت کاملا رایگان می توانید درج کنید.

5- برای ثبت تبلیغات پربازده و موثر است. هر روز یک آگهی غیر تکراری در سودایران ثبت کنید و بعد از یک ماه تاثیر آن را به وضوح خواهید دید.

برای ثبت آگهی در وب سایت حاضر (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید.


بازدید: 1247
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات رایگان-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-نحوه افزایش فروش-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-تبلیغات برای افزایش فروش-جذب مشتری-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-ثبت آگهی موثر-تبلیغات موثر در کسب و کار-درج تبلیغات موفق-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037