صفحه کنونی: مقالات تبلیغات تبلیغ موثر - چگونه تبلیغات موثری داشته باشیم؟

تبلیغ موثر - چگونه تبلیغات موثری داشته باشیم؟

تبلیغ موثر - چگونه تبلیغات موثری داشته باشیم؟

اگر می خواهید تبلیغ موثری داشته باشید ...

اگر در جستجوی راهکارهای تبلیغ موثر و تبلیغات مفید و پربازده هستید ...

اگر با درج تبلیغ موثر در اینترنت قصد دارید کسب و کار خودتان را رونق ببخشید ...

اگر در جستجوی یک وب سایت عالی و پربازدید و پربیننده برای درج آگهی رایگان اینترنتی و ثبت تبلیغ موثر هستید ...

اگر قصد دارید با درج تبلیغات رایگان اینترنتی خانه، آپارتمان، ویلا، زمین، مغازه، خودرو، اتومبیل و .... خودتان را به فروش برسانید ...

در هر صورت، برای درج تبلیغ موثر و گرفتن بیشترین بازدهی از اگهی و تبلیغاتی رایگان اینترنتی موارد زیر را در نظر داشته باشید ...

1- تبلیغات خودتان را به صورت مداوم به روز کنید. در وب سایت حاضر (سودایران) به صورت رایگان می توانید تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. برای ثبت آگهی در وب سایت حاضر (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید. بعد از ثبت آگهی و تبلیغ در سودایران، به صورت روزانه اگهی خودتان را به روز کنید تا در صدر آگهی های دیگر نمایش داده شود.

2- هر روز یک آگهی ثبت کنید با عنوان و تیر متفاوت. از کپی کردن آگهی خودداری نمائید. یکی از بهترین مواردی که برای درج تبلیغ موثر در اینترنت باید مد نظر داشته باشید این است که آگهی های متعددی با عناوین و متنهای مختلف ثبت کنید. تنها به یک یا چند اگهی اکتفا نکنید.

3- در متن آگهی خودتان اطلاعات تماسی را به صورت کامل ارائه دهید. اگر وب سایت یا وبلاگی دارید در متن اگهی ارائه کنید. آدرس شرکت یا محل کار خودتان را ذکر کنید. اگر می خواهید تبلیغ موثر و پربازدهی داشته باشید، باید کاربر بتواند به شما اعتماد کند. با ارائه آدرس و اطلاعات تماسی کامل اعتماد کاربر تا حد زیادی جذب خواهد شد.

4- مزیتهای کالا و خدمات خودتان را به صورت کامل ارائه دهید. بیشتر توضیح دهید که کالا و خدمات شما چه فایده ای برای مصرف کننده دارد و چه مشکلی از او حل می کند.

5- گروه بندی مناسبی برای آگهی و تبلیغات خودتان انتخاب نمائید. برای داشتن یکی تبلیغ موثر و مفید، آگهی خودتان را در گروه بندی مربوطه ثبت نمائید. مثلا اگر آگهی فروش آپارتمان را در گروه ویلا درج کنید، کسی با شما تماس نخواهد گرفت.

6- شهر و استان مناسبی برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید. اگر ساکن تهران هستید و یا مشتریان شما ساکن تهران هستند، استان و شهر تهران را انتخاب نمائید. اگر در شهر دیگری ساکن هستید شهر مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. در وب سایت سودایران (همین سایت) تمام شهرهای ایران پوشش داده شده است.

7- آگهی های خودتان را در سایتهای معتبر مانند همین سایت (سودایران) درج نمائید. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و از نظر گوگل بهینه است. برای ثبت آگهی در وب سایت حاضر (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید.

تا مهر 95 تعداد آگهی های ثبت شده در سودایران از 80000 آگهی هم بیشتر شده است. شما نیز با درج تبلیغات و آگهی موثر در سودایران کسب و کار خودتان را در تبریز، تهران و هر جای ایران رونق ببخشید.

بازدید سودایران در روزهای عادی هفته به بیش از 15000 بازدید در روز هم می رسد. بنابراین آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد.

8- در صورت تمایل، با پرداخت هزینه مناسبی آگهی خودتان را ویژه کنید. یکی از بهترین راهکارها برای داشتن یک تبلیغ موثر، درج اگهی ویژه می باشد. مزایای درج آگهی ویژه به صورت زیر است.

1) آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی وب سایت سودایران و بدون نیاز به «به روز رسانی» نشان داده می شوند.

2) با کلیک بر روی هر آگهی، آگهی های ویژه در سمت چپ و بالای صفحه به کاربر نشان داده خواهد شد. آگهی‌های ویژه در صفحات بیشتری و بصورت کاملا مرتبط با جستجوی کاربران نمایش داده می‌شود و شانس دیده شدن آن بسیار بالاتر خواهد بود.

3) کاربران به آگهی های ویژه بیشتر اعتماد کرده و بازدهی آگهی های ویژه بالاتر است.

منبع: سودایران


بازدید: 1241
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-تبلیغات اینترنتی-افزایش درآمد-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-نحوه افزایش فروش-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات گوگل-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-تبلیغات در اینترنت-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-چگونگی درج آگهی رایگان-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-افزایش مشتری-جذب مشتری-ثبت آگهی موثر-تبلیغات موثر در کسب و کار-درج تبلیغات موفق-تبلیغات برای افزایش فروش-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037