صفحه کنونی: مقالات تبلیغات عوامل موثر درج تبلیغ و آگهی رایگان موثر و پربازده

عوامل موثر درج تبلیغ و آگهی رایگان موثر و پربازده

عوامل موثر درج تبلیغ و آگهی رایگان موثر و پربازده

عوامل موثر در درج تبلیغات و آگهی رایگان موثر و پربازده در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. از جمله عوامل موثر در درج تبلیغات و آگهی رایگان موثر و پربازده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- انتخاب سایت پربازدید و معتبر برای ثبت آگهی رایگان: قدم اول در ثبت آگهی و تبلیغات پربازدید، موثر و مفید، انتخاب یک سایت خوب و عالی برای درج آگهی رایگان است. وب سایت حاضر (سودایران) یکی از برترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران است. با درج آگهی و تبلیغ در همین سایت کسب و کارتان را رونق بخشیده و درآمدتان را افزایش دهید.

سایت سودایران تا مرداد 95 بیش از 70000 آگهی درج شده دارد. تعداد آگهی های ثبت شده در سایت سودایران روز به روزدر حال افزایش است. تا شهریور 95 تعداد آگهی های ثبت شده در این وب سایت از 75000 آگهی هم بیشتر شده است. سودایران یکی از پربازدیدترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران بوده و به بهترین شکل متقاضیان کالا و خدمات شما را به سمت آگهی شما هدایت می کند.

2- انتخاب گروه بندی مناسب برای ثبت آگهی اینترنتی: نکته دیگری که برای ثبت آگهی و تبلیغات موثر و پربازدید باید در نظر بگیرید، انتخاب گروه بندی مناسب برای ثبت آگهی اینترنتی است. مثلا اگر آپارتمانی برای فروش دارید، آگهی خودتان را در گروه خرید و فروش خانه ثبت نکنید. در سایت سودایران (همین سایت) گروه بندی متنوعی برای ثبت آگهی در نظر گرفته شده است. با کمی دقت بهترین گروه بندی را برای آگهی خودتان انتخاب نمائید.

3- در نظر گرفتن عنوان مناسب برای آگهی: عنوان (TITLE) آگهی را مناسب متن آن انتخاب کنید. عنوانهای کلی مانند (فروش | فروش فوری | خرید | خریدار و ...) مناسب نیستند. همانطور که مشاهده می‌کنید، عناوین بالا بسیار کلی بوده و آگهی می‌تواند شامل همه چیز باشد، بنابراین خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد. عنوان (TITLE) آگهی، برای ایندکس کردن آگهی شما در موتورهای جستجو بسیار مهم است. سعی کنید مهم ترین و با معناترین کلمات را نسبت به موضوع آگهی خود، برای عنوان آگهی انتخاب کنید. عنوان آگهی شما باید ترغیب کننده و تشویق کننده مخاطبان برای کلیک بر روی آگهی باشد. مهمترین ویژگی محصول و کالا و خدماتتان که بیشترین سود را به مشتری می رساند در عنوان آگهی ارائه کنید.

4- نوشتن یک متن کامل و قانع کننده برای آگهی: اگر مطابق آنچه در مرحله قبل گفته شد، عنوان خوبی برای آگهی و تبلیغ خودتان انتخاب کرده باشید، بازدید کننده بر روی آگهی شما کلیک می کند. حال اگر متن خوبی برای آگهی خودتان نوشته باشید، بازدید کننده با شما تماس هم خواهد گرفت و ممکن است به یکی از مشتریان شما تبدیل شود. بنابراین سعی کنید، متن آگهی خودتان را تا جایی که می توانید کامل و قانع کننده بنویسید. متن آگهی را کامل بنویسید. آگهی های با متن بسیار کوتاه از نظر گوگل اسپم به حساب آمده و ایندکس نمی شوند. در بهترین حالت، اگر این آگهی ها ایندکس هم بشوند، در نتایج جستجوی گوگل در نتایج اولیه نشان داده نمی شوند. ضمنا هر چه متن آگهی خودتان را کاملتر بنویسید، کلماتی که مرتبط با کسب و کار و یا کالا و خدمات شماست بیشتر در متن آگهی تکرار شده و این خود باعث می شود کاربران مختلف که با عبارتهای مختلفی در موتورهای جستجوی در جستجوی کالا و خدمات شما هستند به سمت آگهی شما هدایت شوند.

5- انتخاب عکس یا تصویر مناسب برای تبلیغ: برای آگهی و تبلیغ خودتان عکس یا تصویر انتخاب کنید. یک تصویر بهتر از صدها نوشته منظور شما را می‌رساند. تصاویر را با دقت و کاملا مرتبط با متن آگهی انتخاب کنید. برای فروش لوازم و اموال مانند آپارتمان، اتومبیل، کامپیوتر، پوشاک و ... شخصا از آنها عکس دیجیتال تهیه کنید. ارسال عکسهایی که منحصرا برای یک آگهی تهیه شده است، تاثیر بسیار بیشتری از عکسهای آماده دارد. در سایت سودایران برای هر آگهی (حتی آگهی های رایگان) می توانید 10 عکس انتخاب کنید. این امکان در کمتر سایت آگهی ای دیده شده است. با ثبت عکس و تصویر برای آگهی خودتان، هم دید بهتری به بازدید کننده در مورد کالا و خدمات خودتان می دهید و هم آگهی خودتان را از سایر آگهی ها متمایز نموده و تعداد زنگ خورهای شما افزایش می یابد.

6- تعیین کردن کلمات کلیدی مرتبط با آگهی: برای هر کدام از آگهی های خودتان که در سایت حاضر (سودایران) درج می کنید، می توانید 10 کلمه یا عبارت کلیدی تعیین نمائید. کلمات کلیدی به دیده شدن بهتر آگهی شما و شناسایی بهتر ان توسط گوگل کمک می کنید.

شما می توانید کلمات کلیدی متفاوتی را که می خواهید صفحه شخصی تان برای آن کلمات در جستجو گر گوگل شناسایی شود را وارد نمایید.

برای مثال اگر عنوان آگهی شما «فروش خودروی تندر 90 مدل 89 کاملا سالم» است کلمات کلیدی را می توانید به صورت زیر تعریف کنید.

* فروش لوگان

* فروش ال 90

* L90

* پارس خودرو

* تندر 90

* تندر90

* تندر 90 مدل 89

* فروش خودرو سالم

* خرید تندر 90 سالم

* اتومبیل تندر 90

* فروش ماشین

7- ثبت کردن تعداد زیاد آگهی و تبلیغ: اگر می خواهید از آگهی و تبلیغات اینترنتی نتیجه بگیرید، تنها به ثبت کردن چند آگهی بسنده نکنید. هر چه تعداد آگهی های شما با عناوین و متن های متفاوت بیشتر باشد، احتمال اینکه با شما تماس گرفته شود، بیشتر خواهد شد.

8- تعیین کردن شهر و استان مناسب برای آگهی: در سایت سودایران تمامی شهرها و استانهای کشور پوشش داده شده است. برای حصول بیشترین بازدهی از ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی شهر و استان مناسب را انتخاب نمائید. مثلا اگر برای آگهی خودتان شهر تهران را انتخاب کنید، تبلیغ شما در دسته بندی آگهی های مرتبط با شهر تهران هم به بازدیدکنندگان ارائه می گردد.

9- خلاقیت در نوشتن متن و عنوان آگهی: همانطو که گفته شد تعداد اگهی های خودتان را افزایش دهید. در نوشتن عنوان و متن آگهی خلاقیت به خرج دهید. عناوین مختلفی که فکر می کنید مورد جستجوی کاربران و متقاضیان کالا و خدمات شما است را انتخاب نموده و با هر کدام از انها یک آگهی درج کنید. آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و در نتایج جستجوی خودشان این متن های تکراری را نمایش نمی دهند. پس اگر می خواهید آگهی های شما موثر، پربازده و مفید باشد، آگهی های جدید خودتان را از نو بنویسید. یا چند آگهی قبلی را با هم ترکیب کنید و یک آگهی جدید بسازید.

10- پوشش تمامی شهرهای ایران با ثبت اگهی های مختلف: اگر کالا و خدمات شما در شهرهای مختلفی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد، می توانید اگهی های مختلفی درج نموده و برای هر کدام از آگهی هایتان یکی از شهرها و استانهای مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. به این ترتیب آگهی های شما به افراد مختلف در شهرهای مختلف ایران نمایش داده خواهد شد.

برای ثبت آگهی رایگان در سایت پربازدید و معتبر سودایران (همین سایت) در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید.

منبع: سودایران


بازدید: 1465
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغ موفق-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-ثبت آگهی رایگان-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغات موفق اینترنتی-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-نحوه افزایش فروش-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-آگهی رایگان اینترنتی-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-ثبت آگهی رایگان پربازده-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-آگهی اینترنتی موثر-تبلیغات مجانی-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037