صفحه کنونی: مقالات تبلیغات 15 نکته کلیدی و مهم برای ثبت آگهی رایگان موثر

15 نکته کلیدی و مهم برای ثبت آگهی رایگان موثر

15 نکته کلیدی و مهم برای ثبت آگهی رایگان موثر

نکات مهم برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان مفید در سایت پربازدید تبلیغاتی (15 نکته کلیدی و مهم برای ثبت آگهی رایگان موثر) در این بخش ارائه می گردد.




  1. عنوان جذاب و گیرایی برای آگهی خودتان انتخاب نمائید.

  2. عنوان اگهی خودتان را به گونه ای بنویسید که کاربر ترغیب شود بر روی آگهی شما کلیک کند.

  3. ویژگیهای برتر و مزیتهای کالا و خدمات خودتان را در عنوان اگهی بیاورید.

  4. اگر در شهری غیر از تهران فعالیت تجاری دارید اسم شهر خودتان را در عنوان اگهی ارائه دهید.

  5. اگر در محله مشخصی از تهران خدمات یا محصولی را ارائه می دهید اسم محله مربوطه را در عنوان آگهی ارائه دهید.

  6. عنوان آگهی شما دروازه ورود به تبلیغ شماست. هرچه عنوان اگهی خودتان را بهتر بنویسید احتما جذب مشتری شما بالاتر است.

  7. متن اگهی خودتان را کامل و جامع و قانع کننده بنویسید.

  8. نظرات مشتریان راضی خودتان را در متن آگهی بیاورید.

  9. در متن آگهی به جای آنکه از خودتان حرف بزنید، در رابطه با مزایایی که کالا و خدمات شما برای مشتری دارد مستند حرف بزنید.

  10. تا جایی که مطلب جدیدی ارائه می دهید و متنی که می نویسید به کاربر کمک می کند که محصول یا خدمات شما را بهتر بشناسد به نوشتن ادامه دهید. اگر مطالبی که در آگهی می نویسید برای کاربر مفید نیست و به او در شناخت محصول شما کمکی نمی کند، پر حرفی نکنید.

  11. در متن اگهی آدرس شرکت و محل کار خودتان را ارائه دهید. این امر به جلب اعتماد مشتری کمک زیادی می کند.

  12. متن اگهی خودتان را شفاف و واضح بنویسید. سعی کنید در متن آگهی اشکال املایی و ... نداشته باشید.

  13. برای آگهی و تبلیغ خودتان عکس خوب و مناسبی انتخاب نمائید. در وب سایت حاضر (سودایران) برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید انتخاب نمائید. عکس و توصی به شناخت بهتر خدمات و محصولات شما و جلب اعتماد کاربر کمک زیادی می کند. اگر بتوانید از محصولات خودتان عکس واقعی و اصلی تهیه کنید بسیار موثر تر است. اگر خدماتی ارائه می دهید افراد شرکت خودتان را حین کار می توانید در توصیر نشان دهید. برای افزایش تاثیر و بازدهی آگهی خودتان فرصت درج تصوی را از دست ندهید.

  14.  برای آگهی و تبلیغ خودتان کلمات کلیدی انتخاب نمائید. کلمات کلیدی در ایندکس شدن بهتر اگهی و تبلیغ شما توسط گوگل کمک زیادی می کند. با انتخاب کلمات کلیدی مناسب شانس دیده شدن آگهی خودتان را افزایش خواهید داد. تصور کنید که مشتریان کالا و خدمات شما از چه عبارتهایی در گوگل استفاده می کنند تا کالا و خدمات مورد نظر خودشان که شما هم همان محصولات و خدمات را ارائه می دهید را پیدا کنند. همان عبارتها را به عنوان عبارتهای کلیدی برای آگهی خودتان در نظر بگیرید.  در وب سایت حاضر (سودایران) برای هر آگهی تا 10 کلمه کلیدی می توانید انتخاب کنید.

  15. در صورت تمایل آگهی و تبلیغ خودتان را ویژه کنید. مزایای درج اگهی و تبلیغات ویژه در ادامه ارائه شده است. برای اطلاع از هزینه ثبت آگهی ویزه بعد از ثبت نام در سایت حاضر و ورود به کنترل پنل، بر روی تعرفه ثبت آگهی ویژه در کنترل پنل کلیک نمائید. مزایا آگهی ویژه:




1) آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی وب سایت سودایران و بدون نیاز به «به روز رسانی» نشان داده می شوند.


2) با کلیک بر روی هر آگهی، آگهی های ویژه در سمت چپ و بالای صفحه به کاربر نشان داده خواهد شد. آگهی‌های ویژه در صفحات بیشتری و بصورت کاملا مرتبط با جستجوی کاربران نمایش داده می‌شود و شانس دیده شدن آن بسیار بالاتر خواهد بود.


3) کاربران به آگهی های ویژه بیشتر اعتماد کرده و بازدهی آگهی های ویژه بالاتر است. درج آگهی ویژه به معنای آن است که آگهی دهنده از خدمات و کالای خود اطمینان کافی دارد و برای جلب نظر بازدیدکنندگان و مشتریان واقعی حاضر به پرداخت وجه آگهی خود شده است.


4) در صفحات داخلی سایت نیز، آگهی های ویژه بالاتر از سایر آگهی ها نمایش داده خواهند شد.


توجه: هر چه تعداد ستاره های آگهی ویژه شما بیشتر باشد، موقعیت نمایش آن در صفحه نسبت به سایر آگهی ها بالاتر خواهد بود.


بازدید: 1470
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات رایگان-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-نحوه افزایش فروش-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-تبلیغات برای افزایش فروش-جذب مشتری-ثبت آگهی موثر-تبلیغات موثر در کسب و کار-درج تبلیغات موفق-چگونگی ثبت آگهی رایگان-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037