صفحه کنونی: مقالات تبلیغات چرا سودایران برای ثبت آگهی رایگان؟

چرا سودایران برای ثبت آگهی رایگان؟

چرا سودایران برای ثبت آگهی رایگان؟

سایت سودایران (همین سایت) یکی از سایتهای برتر درج آگهی رایگان در اینترنت است. با درج تبلیغات در این وب سایت کسب و کار خودتان را بهبود ببخشید. از جمله مزایای ثبت آگهی رایگان اینترنتی در سایت سودایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- ثبت اگهی و تبلیغ در سایت سودایران کاملا رایگان است. تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه نموده و بازدهی آن را افزایش دهید. تنها هزینه ای که برای ثبت تبلیغ در سایت سودایران باید بپردازید زمانی است که برای درج آگهی اختصاص می دهید.

2- تعداد آگهی هایی که در سایت سودایران می توانید درج کنید نامحدود است. هر تعداد آگهی که مد نظر شما است می توانید به صورت رایگان درج کنید. در ضمن، هر چه تعداد آگهی های ثبت شده شما بیشتر باشد، احتمال جذب مشتری شما افزایش می یابد.

3- تعداد کاراکترهایی که در متن آگهی خودتان می توانید ثبت کنید هم محدودیت ندارد. به عبارت دیگر، هر تعداد جمله و کلمه که بخواهید می توانید به متن آگهی خودتان اختصاص دهید. در تبلیغات روزنامه و مجله تعداد کاراکترهای شما برای توضیح در باره کالا و خدماتتان محدود است.

4- در وب سایت حاضر برای هر آگهی 10 عکس می توانید ثبت نمائید. با ثبت 10 تصویر برای هر اگهی می توانید به صورت کامل کالا و خدمات خودتان را معرفی نمائید. البته اصراری بر ثبت 10 عکس وجود ندارد ولی به هر حال این امکان فراهم شده است و هر وقت صلاح دیدید می توانید از آن استفاده نمائید.

5- برای هر آگهی 10 کلمه کلیدی می توانید انتخاب نمائید. با ثبت کلمات کلیدی برای هر آگهی شانس ایندکس شدن سریع آن در موتورهای جستجو از جمله گوگل را افزایش می دهید.

6- هزینه ثبت آگهی ویژه در سایت سودایران بسیار مناسب است. با پرداخت هزینه آگهی معادل یک روز در مجلات و روزنامه ها، آگهی شما یک ماه در سودایران ویژه می ماند. برای افزایش بازدهی اگهی و تبلیغات خودتان می توانید آن را ویژه کنید.

7- سایت سودایران از نظر گوگل بهینه است. با درج تبلیغات در این سایت آگهی شما پس از چند ساعت توسط گوگل ایندکس شده و در نتایج ان نمایش داده خواهد شد.

8- سودایران بازدید بالایی دارد و بازدید آن به مرور در حال افزایش است. با درج تبلیغ در سودایران آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد.

برای ثبت آگهی در وب سایت حاضر (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید. سایت سودایران تا مرداد 95 بیش از 70000 آگهی درج شده دارد. تعداد آگهی های ثبت شده در سایت سودایران روز به روزدر حال افزایش است. تا شهریور 95 تعداد آگهی های ثبت شده در این وب سایت از 77000 آگهی هم بیشتر شده است.

منبع: سودایران


بازدید: 1347
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات رایگان-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-نحوه افزایش فروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-بهترین سایت تبلیغاتی-تبلیغات رایگان موثر-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-ثبت آگهی رایگان پربازده-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037