صفحه کنونی: مقالات تبلیغات راهکارهای افزایش اثر بخشی آگهی و تبلیغات رایگان

راهکارهای افزایش اثر بخشی آگهی و تبلیغات رایگان

راهکارهای افزایش اثر بخشی آگهی و تبلیغات رایگان

راهکارهای افزایش اثر بخشی آگهی و تبلیغات رایگان در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. برای افزایش اثر بخشی تبلیغات و آگهی های رایگان خودتان در سودایران (همین سایت) و یا سایت های تبلیغاتی دیگر موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- منتشر کردن آگهی در شبکه های اجتماعی، فروم ها و انجمن ها و سایت و وبلاگ: همانطور که در مقالات قبل گفته شد، منتشر کردن آگهی در شبکه های اجتماعی، فروم ها و انجمن ها و سایت و وبلاگ باعث افزایش اعتبار آگهی شما نزد گوگل شده و بنابراین در نتایج جستجوی گوگل جایگاه آگهی شما بالاتر می رود. به این ترتیب بازدید آگهی شما هم افزایش پیدا کرده و بازدهی آن افزایش می یابد. لینک آگهی های خودتان را در سایت یا وبلاگ خودتان قرار دهید و از شبکه های اجتماعی و فروم ها به آگهی های خودتان در سودایران (همین سایت) لینک دهید.

2- ترکیب آگهی های قبلی خودتان با یکدیگر و ساخت یک آگهی و تبلیغ جدید: همانطور که قبلا گفته شد آگهی های تکراری و کپی شده فایده ای برای شما ندارد. ولی می توانید اگهی های قبل خودتان را با هم ترکیب کرده و یک اگهی جدید با عنوان جدید بسازید. به این ترتیب تعداد اگهی های شما هم افزایش پیدا کرده و بازدید اگهی هایتان بالا می رود. آگهی هایی که از ترکیب آگهی های قبلی ایجاد کرده اید تکراری به حساب نیامده و مانند یک آگهی جدید بازدید می گیرد.

3- استفاده از گوگل برای انتخاب عنوان های پر جستجو تر برای آگهی های جدید خودتان: عبارتهای مرتبط با کالا و خدمات خودتان را در گوگل جستجو کنید و ببینید خود گوگل چه پیشنهادهایی می دهد. در همان صفحه نتایج جستجوی گوگل در پایین صفحه خود گوگل پیشنهادهایی می دهد. این پیشنهادها عبارتهایی هستند که کاربران زیاد جستجو کرده اند. از همین پیشنهادهای گوگل برای عنوان آگهی های خودتان استفاده کنید و متن مناسبی برای آن بنویسید. در متن اگهی خودتان، عنوان آگهی را چند بار تکرار کنید. البته نباید مصنوعی به نظر برسد و از نظر کاربران ناخوشایند نباشد.

4- ثبت تعداد زیاد آگهی با عنوانهای جدید و خلاقانه: اگر می خواهید از تبلیغات اینترنتی و ثبت آگهی در اینترنت نتیجه بگیرید باید برای ثبت تعداد زیاد آگهی وقت بذارید. برای ثبت آگهی در وب سایت حاضر (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید. هر روز یک ربع وقت بذارید و یک آگهی جدید درج نمائید. عنوانهای مختلفی را برای هر کدام از آگهی های خودتان انتخاب نموده و متن متفاوتی هم برای هر اگهی بنویسید. می توانید چند اگهی قبلی خودتان را با هم ترکیب نموده و یک آگهی جدید بسازید. برای کالاها و خدمات مختلف خودتان اگهی های مختلف و متفاوت از هم بنویسید. هر چه تعداد آگهی های شما بیشتر باشد، احتمال اینکه با شما تماس گرفته شود و مشتری جذب کنید بیشتر است.

5- نوشتن متن کاملتر برای آگهی های خودتان: برای اگهی های خودتان متن کامل و قانع کننده بنویسید تا با شما تماس بگیرند. بسیاری از کاربران فقط دو یا سه جمله در متن آگهی خودشان ثبت می کنند. اصلا یکی از مزیتهای آگهی اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات این است که می توانید هر چه می خواهید در مورد کالا و خدمات خودتان بنویسید. بنابراین کامل توضیح دهید و مزایای کالا و خدمات خودتان را به نسبت موارد مشابه به صورت کامل برای بازدید کنندگان تشریح کنید. در متن اگهی اطلاعات تماس خودتان را هم به صورت کامل ارائه نمائید.

6- ویژه کردن آگهی های رایگان: یکی از بهترین راهکارها برای افزایش بازدهی و تاثیرگذاری آگهی های خودتان تبدیل آگهی های رایگان به آگهی ویژه است. در وب سایت حاضر (سودایران) با پرداخت مبلغ مناسبی می توانید آگهی های خودتان را ویژه کنید. آگهی های ویژه در جلب اعتماد کاربر شانس بیشتری داشته و بیشتر دیده خواهند شد. آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده می شوند. در صفحات داخلی سایت نیز آگهی های ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهند شد. هزینه درج آگهی ویژه در سایت سودایران به نسبت تبلیغات در روزنامه و مجله و یا تبلیغات تراکتی بسیار مناسب تر است. برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تعرفه مراجعه نمائید.

7- به روز رسانی مرتب آگهی و تبلیغات خودتان: آگهی های خودتان را به صورت روزانه به روز رسانی کنید. به این ترتیب آگهی های شما در صدر سایر آگهی ها قرار گرفته و شانس دیده شدن آنها افزایش می یابد. در ضمن تاریخی که در متن آگهی شما نمایش داده می شود هم به روز شده و مشتریان می دانند و متوجه می شوند که هنوز این آگهی اعتبار دارد و می توانند با شما تماس بگیرند.



منبع: سودایران

برای ثبت آگهی در وب سایت حاضر (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید.


بازدید: 1378
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغ موفق-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-افزایش تعداد مشتریان-آگهی اینترنتی-آگهی رایگان موثر-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-نحوه افزایش فروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان موثر-بهترین سایت تبلیغاتی-ثبت آگهی رایگان پربازده-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037