صفحه کنونی: مقالات تبلیغات تبلیغات اینترنتی، افزایش مشتری و درآمد

تبلیغات اینترنتی، افزایش مشتری و درآمد

تبلیغات اینترنتی، افزایش مشتری و درآمد

با ثبت آگهی و تبلیغات رایگان در اینترنت کاربران زیادی در سراسر کشور آگهی و تبلیغ شما را مشاهده نموده و برای دریافت خدمات شما و یا خرید کالا و محصولات شما با شما تماس خواهند گرفت. تبلیغات در اینترنت گستردگی بسیار خوبی دارد. به عنوان مثال اگر شما ساکن تهران هستید و در زمینه فروش لوازم خودرو، تجهیزات پزشکی، لوازم برق صنعتی و یا هر زمینه دیگری که فعالیت دارید، با ثبت آگهی رایگان در اینترنت (و در همین سایت - سودایران) می توانید از کل کشور مشتری جذب نمائید. آگهی و تبلیغ اینترنتی شما در هر جای کشور قابل مشاهده خواهد بود و این مزیتی است که هیچ کدام از انواع دیگر تبلیغات و آگهی این مزیت را ندارند. اگر بخواهید در روزنامه تبلیغ کنید، تراکت پخش نمائید، در بیلوردها آگهی بدهید و یا هر روش دیگری را که انتخاب نمائید، تبلیغات شما محدود به شهرمحل سکونت شما خواهد شد. در حالیکه آگهی و تبلیغات اینترنتی کشوری و بلکه جهانی است و تمام افراد روی کره زمین می توانند آگهی شما را ببینند. بنابراین، برای رونق کسب و کارتان فرصت درج آگهی رایگان در اینترنت و در این وب سایت (سودایران) را از دست ندهید. برای درج تبلیغات در همین سایت بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" در بالای همین صفحه کلیک کنید. نکته مثبت دیگری که در رابطه با آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان وجود دارد این است که همانطور که از اسم آن مشخص است، هیچ هزینه ای برای شما در بر ندارد. ثبت اگهی در اینترنت کاملا رایگان است. فقط باید همت و اراده کنید و روزانه 15 دقیقه وقت بذارید و آگهی درج کنید. هر روز می توانید یکی از کالاهای خودتان را در این وب سایت معرفی کنید. هر روز یک آگهی جدید بنویسید. در حد یک یا دو پاراگراف کفایت می کند. بیشتر هم بنویسید و توضیح دهید بهتر است. چرا که مشتریان شما بهتر متقاعد می شوند که با شما تماس بگیرند. از کپی کردن آگهی ها حذر کنید. آگهی های تکراری از نظر گوگل اسپم به حساب می آید. هر چند که ثبت آگهی در سودایران رایگان است، ولی در صورتیکه تمایل داشته باشید می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های ویژه بالاتر از سایر آگهی ها نمایش داده خواهند شد و اعتماد بیشتری را جلب خواهند نمود. درج اگهی در وب سایت حاضر محدودیتی ندارد. هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید در همین سایت درج کنید.



تبلیغات در اینترنت پوشش بسیار گسترده ای دارد. حتی اگر می خواهید کالا و خدمات خودتان را در کشورهای خارجی به فروش برسانید و مشتریان شما در ایران نیستند نیز این نوع تبلیغات جواب می دهد. اگر ساکن تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران هستید هم می توانید کالا و خدمات خودتان را در هر جای کشور به فروش برسانید. به محض اینکه آگهی شما تایید شود تمام افراد کشور و تمامی افراد روی کره زمین قادر به مشاهده آگهی شما بوده و می توانند یکی از مشتریان شما باشند. تبلیغات در اینترنت با سرعت بالایی انجام می گیرد. شما در روزنامه یا مجله آگهی بدهید حداقل یک روز کاری وقت لازم دارد تا تبلیغ شما منتشر گردد. تبلیغات شما در اینترنت حداکثر طی دو یا سه ساعت تایید شده و منتشر خواهد شد. برای افرادی که در کار املاک فعالیت دارند این سرعت بسیار مهم است. چون اگر فایل خودشان را زود به فروش نرسانند ممکن است یک مشاور املاک دیگر این کار را انجام داده و پورسانت را دریافت کند. برای بسیاری از مشاغل دیگر هم سرعت در انتشار اگهی و تبلیغ ممکن است مهم باشد و این امر تنها با تبلیغات اینترنتی مقدور است. تبلیغات در اینترنت 24 ساعته و 7 روز هفته برای شما کار می کند. تبلیغات اینترنتی را ممکن است یکی از مشتریان شما نصفه های شب وقتی شما خواب هستید ببیند و فردای آن شب با شما تماس بگیرد. حین ثبت آگهی اینترنتی در سایتهای تبلیغاتی مانند سودایران (همین سایت) شما هیچ محدودیتی ندارد. تعداد اگهی هایی که می توانید ثبت کنید نامحدود است. تعداد کاراکترهایی که برای توضیح کالا و خدمات خودتان هم می توانید استفاده نمائید نامحدود است. در وب سایت حاضر (سودایران) برای هر آگهی 10 عکس می توانید انتخاب کنید. در تبلیغات روزنامه و مجله تنها یک عکس می توانید ثبت کنید. تبلیغات مجله و روزنامه بعد از یک یا چند روز از بین می رود در حالیکه تبلیغات اینترنتی باقی می ماند و از نظر گوگل هر چه بیشتر باقی بماند اعتبار آن بیشتر شده و کاراییش برای شما هم بیشتر خواهد شد. برای رونق کسب و کار و افزایش درآمد خودتان فرصت درج اگهی در اینترنت و در سایت سودایران (همین سایت) را از دست ندهید. برای ثبت آگهی در وب سایت حاضر (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید. سایت سودایران یکی از بهترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران است و به بهترین شکل کالا و خدمات شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می دهد.



بعضی از افراد و تعدادی از کاربران همین سایت (سودایران) هم 10 یا 12 آگهی دارند و هر از چند گاهی این آگهی هایی را که دارند در همه ی سایتهای آگهی ثبت می کنند. این افراد در آگهی های خودشان هیچ تغییری هم ایجاد نمی کنند. چنین افرادی فکر می کنند اگر همین 10 تا 12 آگهی ثابت را هر از چند گاهی ثبت کنند زنگ خورهای بیشتر و در نتیجه تعداد مشتریان بیشتری خواهند داشت. در حالیکه اینطور نیست و فقط وقت خودشان را تلف می کنند. شما حتی اگر هفته ای یکبار یک اگهی درج می کنید، ولی اگرآگهی ای که درج می کنید را از نو نوشته باشید و تکراری نباشد، نتیجه بهتری خواهید گرفت. بنابراین از درج  و ثبت آگهی و تبلیغات رایگان تکراری و کپی شده حذر کنید. هر روز و یا هر چند روز یکبار 10 دقیقه تا یک ربع وقت بذارید و یک آگهی جدید بنویسید. عنوان جدید و متن جدیدی را انتخاب کنید. عنوانهای متفاوتی را برگزینید. ممکن است با ثبت آگهی های متنوع و مختلف، از بین تمامی آگهی هایی که درج می کنید، یکی از آگهی های شما بازدید بسیاری بالایی بگیرد و درآمد بسیاری را برای شما به ارمغان آورد. ولی اگر همان آگهی های قبلی را به صورت مداوم کپی کنید، هیچ اتفاق جدید و خوبی نخواهد افتاد. برای ثبت آگهی در وب سایت حاضر (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید. تعداد زیادی از آگهی دهندگان در متن آگهی خودشان بیشتر از یکی دو جمله نمی نویسند. اگر می خواهید نتیجه خوبی از آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی بگیرید، باید متن آگهی خودتان را خوب، مناسب و قانع کننده بنویسید. دقت کنید، کسانی که می خواهند آگهی شما را مطالعه کنند و تصمیم بگیرند با شما تماس بگیرند یا نه، ربات نیستند! افرادی مثل خود من و شما آگهی های شما را خواهند دید. حال اگر آگهی های شما قانع کننده باشد و تمامی جزئیات کالا و خدمات خودتان را به خوبی تشریح کرده باشید با شما تماس می گیرند. در غیر اینصورت به سراغ آگهی ها و تبلیغات افراد دیگری می روند که بتواند اعتماد آنها را جلب کند. در متن آگهی خودتان اطلاعات تماس را کامل بنویسید و توضیحات کامل و جامع و همچنین صادقانه ای ارائه دهید.



برای ثبت تبلیغات موفق در اینترنت در مرحله اول باید پشتکار داشته باشید. باید به صورت مداوم وقت بذارید و در سایتهای تبلیغاتی مختلف (از جمله همین سایت: سودایران) آگهی ثبت نمائید. با ثبت یکی دوتا آگهی و تبلیغات نمی توانید نتیجه مطلوب را بگیرید. در مقالات قبلی ای که در همین سایت (سودایران www.soodiran.com) هم درج شده است، بارها و بارها به این نکته اشاره شده که تبلیغات شما باید به صورت مداوم باشد و تعداد اگهی های خودتان را به بیش از 100 تبلیغ برسانید. عنوانهای مختلف برای آگهی های خودتان انتخاب کنید. در ادامه برای هر کدام از عنوانهای ارائه شده متن مخصوص به آن را بنویسید و ثبت نمائید. در آگهی های مختلف کالا و خدمات مختلف خودتان را معرفی نمائید. از ثبت آگهی تکراری پرهیز کنید. آگهی ها و متون تکراری از نظر گوگل ارزشی ندارد و در نتایج آن نمایش داده نمی شود. اگر می خواهید خوب تبلیغ کنید و تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید متن آگهی و تبلیغات شما علاوه بر اینکه نباید تکراری باشد، نباید خیلی کوتاه هم باشد. متنهای خیلی کوتاه (کمتر از 250 کلمه) هم از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل ارزش زیادی نداشته و اسپ به حساب می آید. برای هر کدام از آگهی های خودتان در حد دو پاراگراف توضیحات ارائه دهید. ارائه توضیحات کامل در متن آگهی، علاوه بر افزایش اعتبار تبلیغات شما برای گوگل، باعث می شود اطلاعات کاملی هم به مشتریان بالقوه شما در مورد کالا و خدمات شما ارائه شده و احتمال تماس گرفتن مشتریان با شما افزایش پیدا کند.



یکی از بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری درج اگهی و تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تبلیغات اینترنتی مانند همین سایت (سودایران) است. هر جای تهران و هر جای ایران که ساکن هستید، با درج تبلیغات در اینترنت می توانید کالا و خدمات خودتان را در کل کشور معرفی نمائید. تبلیغات اینترنتی گستردگی بسیار زیادی دارد و هیچ نوع تبلیغات دیگری از لحاظ گستردگی نمی تواند جایگزین آن شود. در همین سایت (سودایران) می توانید تبلیغات خودتان را به صورت رایگان درج نمائید. در صورت تمایل می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را ویژه کرده وبازدهی آن را افزایش دهید. در سایت سودایران آگهی های ویژه بالاتر از سایر آگهی ها نمایش داده شده و بیشتر در معرض دید کاربران قرار دارد.

برای درج تبلیغات در سودایران بر روی لینک "ثبت آگهی رایگان" در بالای همین صفحه کلیک کنید. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی موثر و مفید است. در سایت سودایران تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده است. در همین سایت مقالات زیادی در رابطه با راهکارهای جذب مشتری از طریق تبلیغات اینترنتی و ثبت آگهی در اینترنت ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید هر کدام از سه مقاله چگونه خوب تبلیغ کنیم و مشتری جذب نمائیم؟ یا افزایش تعداد مشتریان با درج آگهی رایگان یا ثبت آگهی رایگان و افزایش تعداد مشتریان و درامد را مطالعه نموده و در ادامه با درج آگهی در همین سایت تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید. همانطور که کفته شد، یکی از بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری، ثبت تبلیغات در اینترنت است. البته باید اصول تبلیغات اینترنتی را رعایت کنید و خوب تبلیغ کنید تا خوب نتیجه بگیرید. به عنوان مثال با کپی کاری آگهی ها به جایی نمی رسید. عنوان و متن آگهی خودتان را باید خوب بنویسید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه درج تبلیغات موفق و پربازده برای افزایش تعداد مشتریان و جذب مشتری بیشتر مقاله چگونه آگهی رایگان خوب و موثری ثبت کنیم؟ یا 15 نکته کلیدی و مهم برای ثبت آگهی رایگان موثر را بخوانید. اگر می خواهید در تبلیغات اینترنتی برای جذب مشتری بیشتر موفق باشید باید به صورت روزانه برای آن وقت بذارید و کالا و خدمات خودتان را به تدریج معرفی نمائید.



اگر در جستجوی بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری و افزایش تعداد مشتریان خودتان هستید فرصت درج تبلیغات در اینترنت را از دست ندهید. تبلیغات اینترنتی گسترده و فراگیر است. در کل کشور آگهی و تبلیغات شما قابل مشاهده خواهد بود. تبلیغات اینترنتی را با انواع تبلیغات دیگر مانند روزنامه و تراکت و ... مقایسه کنید. تبلیغات تراکتی فقط در چند محله قابل مشاهده خواهد بود. تبلیغات روزنامه هم فقط در یک شهر. تبلیغات در رادیو و تلویزیون به افرادی نشان داده خواهد شد که خیلی از آنها علاقه ای به کالا و خدمات شما ندارند. تبلیغات در اینترنت هدفمند است. اگر در زمینه خرید و فروش شرکت (به عنوان مثال) فعالیت دارید، با درج تبلیغات در اینترنت دقیقا کاربرانی اگهی شما را خواهند دید که می خواهند شرکت خریداری کنند. این کاربران با جستجوی عبارتهایی نظیر خرید شرکت یا فروش شرکت اماده، خرید شرکت رتبه دار و ... در گوگل به سمت آگهی شما هدایت شده و با شما تماس خواهند گرفت. بنابراین تبلیغات اینترنتی بهترین و یا حداقل یکی از بهترین انواع روشهای تبلیغاتی برای جذب و پیدا کردن مشتری است. تبلیغات در اینترنت ارزان است. قیمت و هزینه تبلیغات اینترنتی قابل مقایسه با انواع تبلیغات دیگر نیست. درج اگهی و تبلیغات در همین سایت (سودایران) کاملا رایگان است. حتی اگر آگهی خودتان را ویژه کنید، باز هم هزینه ای که پرداخت می کنید به نسبت سایر انواع تبلیغات بسیار پایین است. نکته ای که برای ثبت تبلیغات اینترنتی باید در نظر بگیرید این است که تبلیغات شما باید از نظر گوگل بهینه باشد. اگر می خواهید هر آگهی ای که ثبت می کند برای شما مفید و موثر باشد، از درج آگهی های کپی شده و آگهی های تکراری خودداری نمائید. بسیاری از کاربران به صورت روزانه فقط تعداد محدودی آگهی را از یک سایت به سایت دیگر کپی می کنند. این کار فایده ای ندارد. برای ثبت آگهی جدید در هر روز، بیشتر از 15 دقیقه وقت لازم ندارید. کافی است بدون کپی کردن آگهی های قبلی، دوباره از اول با یک جمله بندی متفاوت آگهی خود را بنویسید. می توانید هر روز یکی از محصولات خود را معرفی کنید و یا اگر محصولات متنوعی ندارید و در زمینه خاصی کار می کنید، کار خود را با جملات متفاوت و یا به شکل دیگری توضیح دهید. برای انتخاب عنوان آگهی و متن آن خلاقیت به خرج دهید و هر روز آن را به شکل متفاوتی بنویسید. وقتی تعداد آگهی هایتان افزایش یافت، می توانید چند آگهی را با هم ترکیب کرده و یک آگهی جدید بسازید. برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه درج آگهی موثر در اینترنت از نظر گوگل مقاله درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل را مطالعه نمائید. اگر می خواهید تبلیغ موثری داشته باشید ...

اگر در جستجوی راهکارهای تبلیغ موثر و تبلیغات مفید و پربازده هستید ...

اگر با درج تبلیغ موثر در اینترنت قصد دارید کسب و کار خودتان را رونق ببخشید ...

اگر در جستجوی یک وب سایت عالی و پربازدید و پربیننده برای درج آگهی رایگان اینترنتی و ثبت تبلیغ موثر هستید ...

اگر قصد دارید با درج تبلیغات رایگان اینترنتی خانه، آپارتمان، ویلا، زمین، مغازه، خودرو، اتومبیل و .... خودتان را به فروش برسانید ...

در هر صورت، برای درج تبلیغ موثر و گرفتن بیشترین بازدهی از اگهی و تبلیغاتی رایگان اینترنتی موارد زیر را در نظر داشته باشید ...

1- تبلیغات خودتان را به صورت مداوم به روز کنید. در وب سایت حاضر (سودایران) به صورت رایگان می توانید تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. برای ثبت آگهی در وب سایت حاضر (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید. بعد از ثبت آگهی و تبلیغ در سودایران، به صورت روزانه اگهی خودتان را به روز کنید تا در صدر آگهی های دیگر نمایش داده شود.

2- هر روز یک آگهی ثبت کنید با عنوان و تیر متفاوت. از کپی کردن آگهی خودداری نمائید. یکی از بهترین مواردی که برای درج تبلیغ موثر در اینترنت باید مد نظر داشته باشید این است که آگهی های متعددی با عناوین و متنهای مختلف ثبت کنید. تنها به یک یا چند اگهی اکتفا نکنید.

3- در متن آگهی خودتان اطلاعات تماسی را به صورت کامل ارائه دهید. اگر وب سایت یا وبلاگی دارید در متن اگهی ارائه کنید. آدرس شرکت یا محل کار خودتان را ذکر کنید. اگر می خواهید تبلیغ موثر و پربازدهی داشته باشید، باید کاربر بتواند به شما اعتماد کند. با ارائه آدرس و اطلاعات تماسی کامل اعتماد کاربر تا حد زیادی جذب خواهد شد.

4- مزیتهای کالا و خدمات خودتان را به صورت کامل ارائه دهید. بیشتر توضیح دهید که کالا و خدمات شما چه فایده ای برای مصرف کننده دارد و چه مشکلی از او حل می کند.

5- گروه بندی مناسبی برای آگهی و تبلیغات خودتان انتخاب نمائید. برای داشتن یکی تبلیغ موثر و مفید، آگهی خودتان را در گروه بندی مربوطه ثبت نمائید. مثلا اگر آگهی فروش آپارتمان را در گروه ویلا درج کنید، کسی با شما تماس نخواهد گرفت.

6- شهر و استان مناسبی برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید. اگر ساکن تهران هستید و یا مشتریان شما ساکن تهران هستند، استان و شهر تهران را انتخاب نمائید. اگر در شهر دیگری ساکن هستید شهر مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. در وب سایت سودایران (همین سایت) تمام شهرهای ایران پوشش داده شده است.



منبع: سودایران


بازدید: 853
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی پربیننده-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-آگهی موفق-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات رایگان-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-نحوه افزایش فروش-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-تبلیغات مجانی-گوگل-آگهی رایگان پربیننده-سایت معتبر آگهی اینترنتی-آگهی اینترنتی موثر-تبلیغات برای افزایش فروش-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037