صفحه کنونی: مقالات تبلیغات مهمترین نکات برای ثبت تبلیغات اینترنتی موفق و موثر

مهمترین نکات برای ثبت تبلیغات اینترنتی موفق و موثر

مهمترین نکات برای ثبت تبلیغات اینترنتی موفق و موثر

مهمترین نکات برای ثبت تبلیغات اینترنتی موفق و موثر در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید تبلیغات موفقی داشته باشید و با ثبت اگهی و تبلیغات در اینترنت نتایج خوبی را بدست آورید موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- تبلیغات خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید تبلیغاتی ثبت نمائید. یکی از بهترین سایتهایی که می توانید آگهی های خودتان را در ان ثبت کنید، سایت سودایران (همین سایت) است. سایت سودایران گروه بندی کاملا متنوعی دارد. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و اگهی و تبلیغات شما را در معرض هزاران کاربر در کل کشور قرار می دهد. برای درج آگهی و تبلیغات در همین سایت، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک کنید.

2- آگهی و تبلیغات خودتان را کامل و واضح و قانع کننده بنویسید. در متن اگهی خودتان به صورت کامل در مورد مزایا و فوایدی که کالا و خدمات شما برای مشتریانتان دارد توضیح دهید. توجه خودتان را بر روی مشتریان و فوایدی که محصولات یا خدمات شما برای انها دارد بذارید. متن آگهی و تبلیغات شما باید به اندازه ای کامل و قانع کننده باشد که وقتی یکی از مشتریان شما آگهی را دید، قانع شود با شما تماس بگیرد. در متن اگهی صداقت را رعایت کنید و توضیحات کاملی ارائه نمائید. متن های کامل و بلند از نظر گوگل هم ارزشمندتر است.

3- برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس و کلمات کلیدی انتخاب نمائید. در همین سایت برای هر کدام از آگهی های خودتان می توانید 10 کلمه کلیدی انتخاب کنید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر تبلیغات شما توسط گوگل کمک کرده و باعث می شود آگهی شما بیشتر دیده شود. برای آگهی های خودتان هم عکس مناسب انتخاب نمائید. آگهی هایی که عکس دارند احتمال جذب مشتری بالاتری هم دارند. در ضمن در بخش نتایج جستجوی عکس گوگل هم شانس جذب مشتری خواهید داشت.



مطالعه کنید: بهترین روش های تبلیغات برای جذب مشتری

4- در متن آگهی اطلاعات تماس کامل را قرار دهید. قرار دادن اطلاعات تماس کامل در متن آگهی به دو شکل برای شما فایده دارد. در مرحله اول کاربران وقتی آدرس، شماره تلفن ثابت، شماره همراه ، آدرس وب سایت و ... را مشاهده می کنند می دانند که با شرکت و یا شخص معتبری سر و کار دارند و بیشتر به شما اعتماد می کنند. در ضمن از نظر گوگل هم به عنوان مثال وقتی در متن آگهی شما آدرس و پیش شماره تبریز را قرار داده اید، به کاربران ساکن تبریز آگهی شما را بیشتر نمایش خواهد داد و جذب مشتری بالاتری خواهید داشت.

5- مهمترین کلمات کلیدی را در عنوان آگهی و متن آگهی استفاده کنید. بعضی از افراد در عنوان آگهی به صورت کلی کلماتی مانند "فروش" یا "فروش عمده" و .... را قرار می دهند. این عناوین اصلا مناسب نیست. عنوان شما باید خلاصه ای از متن تبلیغات شما باشد. هم کاربر سریع تر تشخیص می دهد که این آگهی در چه زمینه ای است و احتمال کلیک کردن او افزایش می یابد و هم برای گوگل هم عنوان کاملتر بهتر است. مثلا اگر در زمینه ثبت شرکت فعالیت دارید عنوان مقابل خوب است: خرید و فروش و ثبت شرکت و رتبه بندی ارزان و تضمینی.

6- اگهی را برای کاربر بنویسید ولی نیم نگاهی به گوگل داشته باشید. بعضی از افراد در متن آگهی خودشان کلمات کلیدی مد نظرشان را بارها و بارها تکرار می کنند به صورتیکه برای کاربر نامتعارف و آزار دهنده خواهد بود. این افراد فکر می کنند آگهی آگهی و تبلیغات خودشان را پر از کلمات کلیدی کنند خوب است. مثلا اگر در زمینه تهیه غذا فعالیت دارند، خود کلمه تهیه غذا را بیش از 50 بار در انتهای آگهی ارائه می دهند. این کار درست نیست و باید اگهی را برای کاربر بنویسید ولی به صورت طبیعی در متن آگهی کلمات کلیدی مورد نظرتان را به کار ببرید تا از نظر گوگل هم بهینه باشد.

7- آگهی های خودتان را برای گوگل بهینه بنویسید. در عنوان اگهی کلمات کلیدی مورد نظرتان را ارائه دهید. مثلا اگر در زمینه هدایای تبلیغاتی فعالیت دارید در عنوان آگهی عبارت "هدیه تبلیغاتی" ارائه شده باشد. (مثال: انواع هدایای تبلیغاتی با بهترین قیمت و کیفیت بالا). کلمات کلیدی مورد نظرتان را در متن آگهی تکرار کنید. متن آگهی کمتر از 250 یا 300 کلمه نباشد. اطلاعات تماس کامل هم در متن آگهی ارائه کنید. مطالعه مقالات زیر در این زمینه بسیار مفید است.

درج تبلیغات موفق و پربازدید رایگان از نظر گوگل



درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل



ثبت تبلیغات رایگان موثر و بهینه از نظر گوگل

8-به آگهی و تبلیغات خودتان لینک بدهید. یکی از راهکارها برای بیشتر دیده شدن آگهی و تبلیغات شما از طریق گوگل و راهکار بسیار خوب برای ارتقای جایگاه آگهی خودتان در نتایج جستجوی گوگل این است که از شبکه های اجتماعی، فروم ها و انجمن ها، سایت و وبلاگ خودتان و .... به آگهی و تبلیغات خودتان لینک بدیهد. هر چه تعداد لینکهایی که به آگهی شما داده می شود بیشتر باشد، از نظر گوگل اعتبار آن افزایش می یابد و بازدید بیشتری خواهد گرفت.

9- تعداد آگهی های خودتان را افزایش دهید. در همین سایت (سودایران) آگهی های متعددی برای تبلیغ کسب و کار و افزایش تعداد مشتریان و در نتیجه افزایش فروش خودتان ثبت نمائید. تنها به یکی دو آگهی اکتفا نکنید. به صورت روزانه برای ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی وقت بذارید و تعداد آگهی های خودتان را افزایش دهید. در هر آگهی یکی از خدمات یا محصولات خودتان را معرفی نمائید. ممکن است هر کدام از اگهی های شما بازدید خیلی بالایی بگیرد و در کسب و کار شما تحول ایجاد شود. آگهی های خودتان را از نو بنویسید و کپی نکنید.

10- آگهی های کپی شده و تکراری درج نکنید. همانطور که گفته شد، اگر می خواهید از تبلیغات اینترنتی نتیجه بگیرید و در تبلیغات موفق باشید، باید برای آن وقت بذارید. آگهی های تکراری و کپی شده در نتایج جستجوی گوگل جایگاهی ندارند و بنابراین برای شما جذب مشتری نخواهند داشت. بنابراین تلاش کنید با در نظر گرفتن مقداری زمان برای نوشتن آگهی، تبلیغات خودتان را بنویسید و توضیحات کافی ارائه دهید. از یک سایت به سایت دیگر آگهی کپی نکنید. فایده زیادی ندارد و فقط وقت شما گرفته خواهد شد. در ضمن، در اکثر سایتهای آگهی، آگهی های کپی شده و تکراری تایید نمی شود.

11- از ادغام چند آگهی یک تبلیغ جدید بسازید. یک راهکار خوب برای افزایش تعداد آگهی های شما این است که اگر به عنوان مثال 5 آگهی ثبت نمودید، برای آگهی ششم این 5 آگهی را با هم ادغام نموده و آگهی جدیدی بسازید و ثبت نمائید. مثلا اگر در 5 آگهی قبلی 5 محصول را معرفی نموده اید، در آگهی ششم که از ادغام آگهی های قبلی ایجاد شده است، هر 5 محصول را می توانید معرفی نمائید و عنوان مناسبی برای این تبلیغ جدید انتخاب کنید. آگهی هایی که از ادغام چند آگهی ایجاد شده باشد تکراری و کپی به حساب نیامده و می تواند کاملا در جذب مشتری موثر باشد.

12- آگهی های خودتان را ویژه کنید. راهکار دیگری که برای افزایش بازدهی و تاثیرگذاری آگهی ها و موفقیت در تبلیغات وجود دارد این است که با پرداخت هزینه مناسبی آگهی خودتان را ویژه کنید. لازم نیست تمامی آگهی های خودتان را ویژه کنید. اگر 10 آگهی دارید، آگهی ای که بازدید بالاتری گرفته است و بازدهی بیشتری داشته است را ویژه نمائید. برای اطلاع از هزینه و تعرفه آگهی ویژه بر روی عبارت تعرفه تبلیغات در اینترنت کلیک کنید. مزایای ثبت آگهی ویژه به صورت زیر است:

- آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی وب سایت سودایران و بدون نیاز به «به روز رسانی» نشان داده می شوند.

- با کلیک بر روی هر آگهی، آگهی های ویژه در سمت چپ و بالای صفحه به کاربر نشان داده خواهد شد. آگهی‌های ویژه در صفحات بیشتری و بصورت کاملا مرتبط با جستجوی کاربران نمایش داده می‌شود و شانس دیده شدن آن بسیار بالاتر خواهد بود.

- کاربران به آگهی های ویژه بیشتر اعتماد کرده و بازدهی آگهی های ویژه بالاتر است. درج آگهی ویژه به معنای آن است که آگهی دهنده از خدمات و کالای خود اطمینان کافی دارد و برای جلب نظر بازدیدکنندگان و مشتریان واقعی حاضر به پرداخت وجه آگهی خود شده است.

- در صفحات داخلی سایت نیز، آگهی های ویژه بالاتر از سایر آگهی ها نمایش داده خواهند شد.

توجه: هر چه تعداد ستاره های آگهی ویژه شما بیشتر باشد، موقعیت نمایش آن در صفحه نسبت به سایر آگهی ها بالاتر خواهد بود.



مطالعه کنید: ایده های تبلیغاتی جالب، روشهای تبلیغات اینترنتی

13- به صورت مداوم به روز رسانی کنید. اگر در سایت سودایران (همین سایت) آگهی و تبلیغات رایگان درج نموده اید، با به روز رسانی آگهی های خودتان، تبلیغات شما در صدر اگهی رایگان قرار می گیرد. در صورتیکه آگهی ویژه دارید، با به روز رسانی آگهی و تبلیغات خودتان، آگهی شما در صدر آگهی های با تعداد ستاره برابر با آگهی شما قرار می گیرد. بنابراین وقتی آگهی خودتان را به روز رسانی می کنید، تبلیغات شما در جایگاه بالاتری نمایش داده خواهد شد. مزایای به روزرسانی آگهی در سایت سودایران به صورت زیر است.

- با هر بار به روز رسانی آگهی های درج شده خودتان، زمان ثبت آگهی، که در جزئیات آگهی به کاربران نشان داده می شود، نیز به روز رسانی می گردد و کاربران متوجه خواهند شد که هنوز آگهی شما اعتبار دارد و می توانند با شما تماس بگیرند.

- وقتی آگهی های مرتبط با آگهی شما توسط بازدید کنندگان سایت دیده می شود، در صورتیکه آگهی شما به روز شده باشد، تبلیغات شما هم به بازدیدکنندگان پیشنهاد داده خواهد شد.

- در صفحات داخلی سایت سودایران، آگهی های به روز شده بالاتر از سایر آگهی های رایگان نمایش داده می شود. به این ترتیب بازدید آگهی شما بیشتر شده و تماس های بیشتری با شما گرفته خواهد شد.

14- عنوان آگهی را جذاب بنویسید. عنوان آگهی دروازه ورود به اگهی و تبلیغات شما است. اگر عنوان آگهی را خوب و جذاب انتخاب کرده باشید، از بین آگهی های مشابه با تبلیغ شما، کاربر ترجیح می دهد بر روی آگهی شما کلیک نماید. بنابراین با خوب و جذاب نوشتن عنوان تبلیغات شما نرخ کلیک ان و در نتیجه جذب مشتری شما بیشتر خواهد شد. عنوان آگهی جذاب می تواند باعث شود کاربران بر روی آگهی شما کلیک کنند، ولی اگر می خواهید کاربر تبدیل به مشتری شود، باید متن اگهی را هم خوب بنویسید.

15- برای حصول موفقیت در تبلیغات مداومت داشته باشید. بسیاری از افراد یکی دو آگهی و تبلیغ در اینترنت ثبت می کنند و چون به هر دلیل نتیجه نمی گیرند، این نوع از تبلیغات را به صورت کلی کنار می گذارند. برای موفقیت در تبلیغات و تبلیغات اینترنتی باید مداومت داشته باشید. تعداد آگهی های خودتان را افزایش دهید و در سایتهای مختلف تبلیغات ثبت کنید. به آگهی های خودتان لینک دهید و در صورت تمایل برای ثبت آگهی ویژه هزینه کنید. تبلیغات اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات مزایای فراوانی دارد (مطالعه کنید: مزیتهای تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی) و در صورتیکه به درستی مورد استفاده قرار گیرد، می تواند کاملا مفید و موثر باشد.

برای ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی در همین سایت (سودایران) به عنوان یکی از بهترین و پربازدیدترین سایتهای تبلیغاتی ایران، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک کنید.

منبع: سودایران


بازدید: 799
افزودن نظر
نام
نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.
تبلیغات موفق-تبلیغات موثر-افزایش فروش-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربیننده-آگهی موفق-تبلیغات اینترنتی موفق-تبلیغات اینترنتی موثر-نحوه ثبت تبلیغات موفق-تبلیغ موفق-درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان در اینترنت-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی پربازدید-تبلیغات رایگان-تبلیغات موفق اینترنتی-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-تبلیغ موثر-آگهی اینترنتی موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-نحوه افزایش فروش-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات گوگل-تبلیغات رایگان پربیننده-تبلیغات در اینترنت-موفقیت در تبلیغات اینترنتی-تبلیغات اینترنتی پرفروش-آگهی موثر-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات اینترنتی رایگان موفق-تبلیغات پربازده-چگونگی درج آگهی رایگان-افزایش مشتری-تبلیغات پربیننده-سایت معتبر آگهی رایگان-آگهی اینترنتی پربیننده-آگهی رایگان-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-بهترین سایت تبلیغاتی-تبلیغات رایگان موثر-چگونگی ثبت آگهی رایگان-سایت معتبر تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازدید-
آگهی تبلیغات
کیف های بیمارستانی و بهداشتی
جناب آقای شرفی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09125841611 - تلفن ثابت: 02155584053

تابلو سازی رد گرافیک
جناب آقای اسحاق سعادتی
تهران
تلفن:تلفن همراه: 09126212932 - 09339819945 - تلفن ثابت: 02177505613
https://redgraphic.co/

استند سازی ورازیب
ورازیب
تهران
تلفن:09205605688

استند چوبی فرازیب
فرازیب
تهران
تلفن:09205605688

آسفالت کاری در تهران و حومه
Mahsa.Ejlali
اسلامشهر
تلفن:09123138398

کاملترین اطلاعات و شماره موبایل مشاغل کل
شهرام عزیزی
تهران
تلفن:09212181037